20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48184146211 , fax. 4146240
- Data zamieszczenia: 2023-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU
ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. +48184146211, fax. 4146240
REGON: 490044147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej według załączonego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: zakup stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnej gotowej do użytkowania stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem jej dostosowania do pomieszczeń. Montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy. Montaż stolarki w niektórych przypadkach może wymagać konieczności wymiany/zastosowania nadproża oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Zakres prac obejmuje również prace wykończeniowe po osadzeniu stolarki w celu odtworzenia lub ulepszenia stanu sprzed demontażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 055.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną