Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w Oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Dom Eskenów pn. Toruń i jego historia II etap realizacji wystawy

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1 1
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w Oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Dom Eskenów pn. Toruń i jego historia II etap realizacji wystawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu - sprzętu wystawienniczego i elementów aranżacji zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach. Przedmiot zamówienia został opisany przez: 1) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji Istotnych warunków zamówienia - odnoszący się do sal nr 1 (206) i nr 2 (208) oraz antresoli (Nowożytność) 2) Szczegółowy opis zawarty w niniejszym punkcie. Wykonawca powinien wykonać wszystkie elementy łącznie z nadrukami, za wyjątkiem: - dostawy i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego (Wykonawca jest zobowiązany do wykonania obudów na sprzęt) oraz oprogramowania, - realizacji programów multimedialnych i tablic graficznych, - gablot: Gablota G2 - 1 szt., Gablota G2A - 1 szt., Gablota G2B - 1 szt. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu, uzgodnionego z Zamawiającym, uwzględniającego współpracę z dostawcą sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz Wykonawcą programów multimedialnych i projektów graficznych tablic będących podstawą wykonania nadruków. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: - ostateczny termin wykonania projektów tablic graficznych to 20.09.2013 r. - ostateczny termin wykonania programów multimedialnych wraz z ich uruchomieniem to 30.10.2013 r. - montaż elementów aranżacji - termin wykonywania prac na salach wystawowych nie później niż od 1.10.2013 r. do 30.10.2013 r. - montaż sprzętu multimedialnego: od 1.10.2013 r. do 25.10.2013 r. - terminy poszczególnych prac zostaną ustalone z Wykonawcą aranżacji, - podczas realizacji zamówienia konieczna jest współpraca z dostawcą sprzętu multimedialnego i komputerowego, - ostateczny odbiór zamówienia - 30.10.2013 r. - Wykonawca powinien uwzględnić rozmieszczenie i zabezpieczenie eksponatów w trakcie realizacji zamówienia - sposób współpracy z Zamawiającym zostanie ustalony po podpisaniu umowy, - poprawki do elementów wystawowych i aranżacyjnych powinny być wykonywane na bieżąco, - praca w budynku może odbywać się w godzinach 8.30-16.00. W przypadku konieczności współpracy z Zamawiającym np. przy umieszczaniu eksponatów: praca w dni robocze od 8.30 do 15.30. Zamawiający z chwilą podpisania umowy przekaże: - uszczegółowiony projekt elektryczny, - opisy wykonawcze i rysunki techniczne modeli kościołów i postaci (manekinów), - uszczegółowienie kolorystyki (matowa, półmatowa, czy połysk), ustalenie tzw. drobnej struktury, - ewentualne uszczegółowienie sposobu rozmieszczenia oświetlenia gablot, - uszczegółowienie elementów służących do mocowań eksponatów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na postać i wykonanie otworów wentylacyjnych w obudowach przy grzejnikach oraz przy sprzęcie multimedialnym w trakcie realizacji zamówienia - jeżeli Zamawiający stwierdzi taką potrzebę. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. Z zapisu w projekcie wycofuje się zapisy: Zapis nr 1. Obojętność chemiczna musi być potwierdzona raportem/sprawozdaniem z badań dotyczących korozyjności materiałów używanych przez Wykonawcę do produkcji gablot, tzw. ODDY TEST. Raport dotyczy także zastosowanego kleju do klejenia szyb z profilami konstrukcyjnymi, lakieru zastosowanego do lakierowania gablot, użytego silikonu do doszczelniania gabloty oraz innych uszczelek, zastosowanych w gablocie. Rezultaty testu jednoznacznie gwarantują brak zagrożeń ze strony stosowanych w budowie gablot materiałów w odniesieniu do zbiorów prezentowanych w gablotach. Zapis nr 2. W celu zapewnienia neutralnego otoczenia prezentowanym obiektom oraz utrzymania odpowiedniej wilgotności względnej wewnątrz gabloty, powinny one mieć szczelność na poziomie współczynnika ACD nie wyższym niż 0.4 (maksymalnie jedna wymiana powietrza w gablocie na dwa i pół dnia). Pomiar powinien być przeprowadzony atestowanym sprzętem zgodnie z normą PN-EN ISO 12569. Zapis nr 3. Wykonawca powinien dostarczyć łącznie z opinią odpowiednie obliczenia inżynierskie a także: Raport /Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych zawiasów zastosowanych w układzie otwierającym drzwi gablot i przenoszących duże obciążenia. Badania muszą być przeprowadzone przez Akredytowane Laboratorium Wytrzymałości Materiałów posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji i muszą określać maksymalne siły, które zawiasy mogą przenosić. Siły te należy uwzględnić w obliczeniach inżynierskich, które muszą być wykonane przy ocenie proponowanych rozwiązań technicznych. Raport/Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych złącza szyba, klej, profil metalowy, do którego mocowany jest zawias wieloprzegubowy. Badania muszą być przeprowadzone przez Akredytowane Laboratorium Wytrzymałości Materiałów posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji i muszą określać maksymalne siły, które złącze może przenosić. Siły te należy uwzględnić w załączonych obliczeniach inżynierskich. A także inne podobne, jeżeli odnoszą się do określonych wyżej badań i ekspertyz. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391540006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach