Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO W RAMACH PROJEKTU: WYPOSAŻENIE W NOWOCZESNY SPRZĘT REHABILITACYJNY ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ MZOZ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 231 10 33 , fax. 054 232 56 15
  • Data zamieszczenia: 2013-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 16 16
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 231 10 33, fax. 054 232 56 15
    REGON: 91134032800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO W RAMACH PROJEKTU: WYPOSAŻENIE W NOWOCZESNY SPRZĘT REHABILITACYJNY ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ MZOZ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA: 1. Aparat do terapii ultradźwiękami, laseroterapii i magnetoterapii - 1 szt. 2. Wielofunkcyjny aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laseroterapii wraz z aparatem podciśnieniowym i stolikiem - 1 szt. 3. Lampa Bioptron do terapii światłem spolaryzowanym - 1 szt. 4. Lampa Solux do naświetleń światłem podczerwonym - 1 szt. 5. Lustro korekcyjne - 1 szt. 6. Materac rehabilitacyjny - 1 szt. 7. Parapodium - urządzenie do biernej pionizacji pacjenta - 1 szt. 8. Stolik do ćwiczeń manualnych - 1 szt. 9. Tor do nauki chodzenia - 1 szt. 10. Wyposażenie kabiny Ugul - 1 szt. 11. Zestaw do terapii i ćwiczeń rehabilitacyjnych z wykorzystaniem systemu pasów, linek i podwieszek do ćwiczeń w odciążeniu, w odciążeniu z oporem, czynnych z oporem, wspomaganych, izometrycznych, sensomotorycznych - 1 szt. 12. Stół rehabilitacyjny Bobath - 1 szt. 13. Stół rehabilitacyjny (do masażu) - 1 szt. 14. Aparat do elektroterapii 2-kanałowy wraz ze stolikiem i aparatem do terapii podciśnieniowej - 1 szt. Sprzęt rehabilitacyjny musi być fabrycznie nowy - rok produkcji min. 2012, kompletny, zdatny do używania w dniu dostawy, posiadający znak zgodności CE oraz wymagane prawem aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do obrotu krajowego. W dniu składania oferty, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Do sprzętu wykorzystującego energię elektryczną powinna być dołączona etykieta i karta produktu w języku polskim, zawierająca informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dn. 14.09.2012 r., o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z dn. 31.10.2012 r. poz. 1203). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z dostawą: - gwarancji sprzętu; - instrukcji obsługi w języku polskim; - nośników elektronicznych (w języku polskim) w przypadku oprogramowania do sprzętu; - pozostałe dokumenty informacyjne zawierające pełne dane techniczne. Wykonawca zapewnia na koszt własny: a. transport oraz rozładunek z wniesieniem sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, b. dołączenie oprogramowania systemowego sprzętu, c. montaż, instalacje, uruchomienie sprzętów, d. obsługę gwarancyjną. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego nieodpłatnego jednodniowego szkolenia dla 10 pracowników Zamawiającego z prawidłowej obsługi sprzętu rehabilitacyjnego i jego eksploatacji, potwierdzonego protokołem. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 7 dni od dnia zakończenia montażu sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach