Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
REGON: 59064833300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia pracowni TIK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie składa się z dwóch części: Część A – Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia pracowni TIK (obejmuje dostawę i montaż urządzeń, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz wyposażenia do pracowni w pięciu szkołach znajdujących się na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki). Część B – Dostawa i montaż mebli do pracowni TIK (obejmuje dostawę i montaż biurek dla nauczyciela i uczniów do pracowni TIK w czterech szkołach znajdujących się na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji oraz miejsce dostawy zawierają: • załącznik nr 7 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, • załącznik nr 6 – ogólne warunki umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) wypełniany dla przedmiotowego zamówienia, na które Wykonawca składa swoją ofertę oraz formularz cenowy (zgodnie ze wzorem formularza cenowego – załącznik nr 2 do SIWZ) 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa 43 laptopów oraz 53 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-07 - Zakup 4 laptopów, 5 komputerów stacjonarnych i 11 monitorów
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego, 46/ZP/2023
Dodano: 2023-11-22 - Zakup laptopów dla GMINY BOLESŁAWIEC w projekcie Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-10-22 - „Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku w ramach projektu nr RPLD.11.01.02-10-0090/21 pt. NAUCZYCIEL MARZEŃ
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku
Dodano: 2023-09-13 - „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń komputerowych (w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020)
Dodano: 2023-07-21