Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie ogłasza przetarg
- Adres: 22-234 Urszulin, Lubelska
- Województwo: brak
- Telefon/fax: tel. 510826424, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie
Lubelska 31
22-234 Urszulin, woj. brak
tel. 510826424, , fax. -
REGON: 11020031400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, konstrukcji oraz mebli do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, konstrukcji oraz mebli do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie". 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie” obejmująca: dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego oraz konstrukcji, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1. do SIWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją, strojeniem i uruchomieniem, w Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie. W ramach dostawy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okablowanie niezbędne do połączenia urządzeń i zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania zgodnie z ich przeznaczeniem, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na cały dostarczony sprzęt, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami, posprzątanie sal i pomieszczeń, w których realizowany będzie montaż i instalacja sprzętu, przeprowadzenie trzech jednodniowych szkoleń (po jednym odpowiednio w zakresie sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji) dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego, 4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż mebli do sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie” obejmująca: dostawę fabrycznie nowych mebli, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2. do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na wszystkie dostarczone meble, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi meblami, posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż, w przypadku mebli wyposażonych w zamki, dostarczenie 2 kompletów kluczy do każdego z zamków. 4.3. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w: a) załączniku Nr 1.1. do SIWZ dla część 1 zamówienia, b) załączniku Nr 1.2. do SIWZ dla części 2 zamówienia. 4.4. Gwarancja Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie dostarczone przedmioty na okres minimum 36 miesięcy. Zamawiający informuje, iż długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w obydwu częściach. 4.5. Rozwiązania równoważne Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na warunkach określonych w § 14 projektu umowy. 4.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną