Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz ubezpieczeniem, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie

Urząd Gminy Strzelce Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-337 Strzelce Wielkie, ul. Częstochowska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 311 07 78 , fax. 034 311 07 78
  • Data zamieszczenia: 2014-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Strzelce Wielkie
    ul. Częstochowska 14 14
    98-337 Strzelce Wielkie, woj. łódzkie
    tel. 034 311 07 78, fax. 034 311 07 78
    REGON: 00054924600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelcewielkie.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz ubezpieczeniem, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz ubezpieczeniem, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie. Zamówienie zawiera: 112 zestawów komputerowych z monitorem, 4 komputery typu laptop, 116 zestawów oprogramowania użytkowego i antywirusowego, 4 urządzenia wielofunkcyjne, dostarczenie komputerów do uczestników, montaż i instalacja, świadczenie usług serwisowych, ubezpieczenie sprzętu, przeprowadzenie szkoleń z obsługi komputera, podłączenie do sieci Internet 116 komputerów, dostarczonych do uczestników projektu wraz z opłatami abonamentowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ będący jednocześnie załącznikiem Nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, według wyszczególnienia w Załączniku nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony pod adresy znajdujące się na terenie Gminy Strzelce Wielkie, których wykaz zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, transportem własnym Wykonawcy. Wykonawca dostarczy sprzęt pod wskazany adres, wypakuje, zmontuje i uruchomi w obecności użytkownika końcowego, z czego sporządzi stosowny protokół. Wykonawca przedstawi harmonogram realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w formie pisemnej oraz elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, normy i aprobaty zostały użyte ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia - dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie zadania zgodnie z treścią dokumentów określających przedmiot umowy. 4.Ze względu na specyfikę i zakres zamówienia, Zamawiający umownie dzieli przedmiot zamówienia na 4 części: Część I - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby gospodarstw domowych i jednostek podległych - wykonanie w terminie do dnia 31.12.2014 r. Część II - Dostarczenie Internetu (opłata instalacyjna + abonament) - wykonanie do dnia 31.12.2014 r. Część III - Przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń - wykonanie do dnia 31.12.2014 r. Część IV - Modernizacja i ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego - wykonanie do 31.12.2015 r. Jest to jednak podział o charakterze technicznym, nie oznaczający, że przedmiot zamówienia został podzielony na części, a zatem nie jest możliwe złożenie przez Wykonawców ofert częściowych na wykonanie przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Okres gwarancji jakości: zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonej w ofercie. Minimalny okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. UWAGA: Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium : a) w pieniądzu - przelewem: na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Pajęcznie Oddział Strzelce Wielkie nr 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012 z dopiskiem Wadium Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz ubezpieczeniem, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Strzelce Wielkie. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w SIWZ lub w jednej z poniżej podanych form: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie o której mowa w ust. 3 lit. b-e wówczas Wykonawca dołączy do oferty oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. Ponadto z treści w/w dokumentu musi wynikać, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje bezwarunkowa i nieodwołalna wypłata należności do zapłacenia których, na rzecz Zamawiającego jest zobowiązany Wykonawca. 5. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 6. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie. 7. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1 upzp Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 upzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 upzp zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelcewielkie.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach