Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 098 403 , fax. 225 098 404
- Data zamieszczenia: 2020-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Niekłańska 42484
03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 098 403, fax. 225 098 404
REGON: 29735900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu i pierwszego wyposażenia - część 2 dla zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń dla nowej lokalizacji apteki szpitalnej w budynku B1 – etap II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż sprzętu i pierwszego wyposażenia - część 2 dla zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń dla nowej lokalizacji apteki szpitalnej w budynku B1 – etap II” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium: PAKIET NR 1 kwota: 80,00 zł słownie: osiemdziesiąt złotych i 00/100 PAKIET NR 2 kwota: 160,00 zł słownie: sto sześćdziesiąt złotych i 00/100 PAKIET NR 3 kwota: 100,00 zł słownie: sto złotych i 00/100 PAKIET NR 4 kwota: 80,00 zł słownie: osiemdziesiąt złotych i 00/100 PAKIET NR 5 kwota: 720,00 zł słownie: siedemset dwadzieścia złotych i 00/100 PAKIET NR 6 kwota: 500,00 zł słownie: pięćset złotych i 00/100 PAKIET NR 7 kwota: 780,00 zł słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych i 00/100 PAKIET NR 8 kwota: 30,00 zł słownie: trzydzieści złotych i 00/100 PAKIET NR 9 kwota: 220,00 zł słownie: dwieście dwadzieścia złotych i 00/100 PAKIET NR 10 kwota: 220,00 zł słownie: dwieście dwadzieścia złotych i 00/100 PAKIET NR 11 kwota: 3 700,00 zł słownie: trzy tysiące siedemset złotych i 00/100 PAKIET NR 12 kwota: 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa: w § 9 ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy oraz Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących Podwykonawcy określonych w § 9 ust. 3 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika. 4) Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. 5) Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 5.1. Dokumenty składane do oferty: a. Kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie); b. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp). W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2024-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-23 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa komputerów, oprogramowania oraz drukarek monochromatycznych wraz z tonerami
Dodano: 2023-12-21 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa komputerów, monitorów oraz firewall
Dodano: 2023-10-06 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-03 - Zakup sprzętu informatycznego oraz usług w ramach projektów „Cyfrowa gmina" i Cyfrowa Gmina „Granty PPGR
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowa gmina"
Dodano: 2023-09-19 - Zakup zestawów komputerowych, monitorów do przeglądania zdjęć RTG i urządzeń biurowych dla potrzeb SOR MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU
Dodano: 2023-09-08