Powiat Ełcki ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6218300 , fax. 087 6218339
- Data zamieszczenia: 2011-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
ul. Piłsudskiego 4 4
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6218300, fax. 087 6218339
REGON: 79067105300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w ramach programu pn. Biały Orlik przy Zespole Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku, ul. M. Kajki 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wymiarach 15 m x 30 m p.n. Biały Orlik na boisku o nawierzchni poliuretanowej w kompleksie sportowym Moje boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku, ul. M. Kajki 4 wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników (minimum 2) obsługi lodowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) dostawę antypoślizgowych chodników gumowych w ilości 140 m2, 2) dostawę 100 par łyżew różnych rozmiarów, 3) dostawę ostrzałki do łyżew, 4) dostawę suszarki do butów, 5) demontaż sztucznego lodowiska po sezonie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, warunki gwarancji jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl; www.zs6.elk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną