Przetargi.pl
Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na Placu Piastowskim w Lęborku. Projekt zagospodarowania działki z usytuowaniem obiektu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU: 1.1.1. Wymiary lodowiska : 18 x 30 m; 1.1.2. Realizacja zadania: na terenie działki nr 339/1 obręb 3 w Lęborku (Plac Piastowski); 1.1.3. Elementy obiektu: - modułowy system tafli lodowiska mobilnego w systemie rur aluminiowych; - agregat chłodniczy o wydajności gwarantującej utrzymanie warstwy lodu grubości 5-7 cm w warunkach określonych w punkcie 1.1.4; - bandy; - chodniki gumowe. 1.1.4. Projektowe warunki pracy lodowiska: - temperatura do +10 st. C; - prędkość wiatru do 1,5 m/s; - promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone. 1.1.5. Lodowisko będzie posadowione na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej. Nawierzchnia boiska musi być zabezpieczona dodatkowymi warstwami izolacyjnymi i warstwą odporną na uszkodzenia. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 2.1. AGREGAT CHŁODNICZY: 2.1.1. Kompaktowy agregat chłodniczy przeznaczony do posadowienia na zewnątrz, o wydajności chłodniczej wystarczającej do utrzymania tafli lodu gr. 5-7 cm (w warunkach określonych w ppkt. 1.1.4), odpowiedni dla systemu ziębniczego w technologii aluminiowej. 2.1.2. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad ekologicznego czynnika chłodniczego, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. 2.1.3. Agregat powinien zapewnić minimum 4 stopnie regulacji pracy: 25, 50, 75 i 100%. 2.1.4. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne, wyposażony w dostęp rewizyjny i zamontowany w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. 2.1.5. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U.2007.120.826 - tabela 1 punkt 3). 2.1.6. Agregat musi być objęty całodobowym serwisem. 2.1.7. Agregat musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub być oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004.92.881). 2.1.8. W ramach zamówienia należy wykonać podstawę pod agregat (utwardzenie gruntu). 2.2. SYSTEM ZIĘBNICZY: 2.2.1. Wykonany w technologii aluminiowej, składający się z segmentów, których konstrukcja powinna umożliwiać odpowietrzenie oraz montaż w sposób zapewniający szczelność instalacji, a także umożliwiać łatwe składanie i składowanie segmentów na paletach jeden na drugim. Dla połączenia rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia; nie dopuszcza się możliwości łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych; Kolektory powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. 2.2.2. Tafla lodowiska: wymiary: 18 x 30 m; grubość lodu: 5-7 cm; budowa lodu - warstwowa. 2.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia powierzchni boiska poliuretanowego pod taflą lodowiska przez rozłożenie folii budowlanej o grubości zapewniającej ochronę nawierzchni boiska warstwy zabezpieczającej przed uszkodzeniami mechanicznymi. Powierzchnia pod kolektorami powinna być zabezpieczona np. płytami OSB. 2.3. BANDA: 2.3.1. Banda rekreacyjna samoprzymarzająca do tafli lodowiska z wózkiem do ręcznego transportu elementów bandy. 2.3.2. Banda z bramką wejścia i wyjścia (szer. min. 0,9 m) oraz wjazdem dla rolby. 2.3.3. Wysokość bandy: 1,1-1,2 m. 2.3.4. Listwa poręczowa i okopowa. 2.3.5. Banda pełna (nie ażurowa), łatwa w montażu i demontażu, zajmująca niewielką powierzchnię przy składowaniu. 2.4. WYPEŁNIENIE INSTALACJI: 2.4.1. Dostawa i napełnienie instalacji 34% lub 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości odpowiedniej do zapewnienia prawidłowej pracy lodowiska. 2.4.2. Dostarczenie przenośnej pompy do ręcznego napełniania i opróżniania instalacji. 2.4.3. Dostarczenie pojemników do magazynowania glikolu. 2.5. CHODNIK: Dostawa i montaż chodników gumowych do chodzenia na łyżwach (gr. min. 0,5 cm) dł. 70 m i szer. 1,5 m. 2.6. PODŁĄCZENIE INSTALACJI DO PRZYŁĄCZA ENERGETYCZNEGO I PUNKTU CZERPANIA WODY: 2.6.1. Wykonanie przyłącza elektrycznego: w gestii Zamawiającego. Zamawiający zapewnia układ pomiarowy umiejscowiony w punkcie zaznaczonym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. W gestii Wykonawcy leży wyprowadzenie z niego instalacji elektrycznej i wybudowanie odpowiedniej rozdzielni. 2.6.2. Punkt czerpania wody znajduje się w istniejących budynkach zaplecza sanitarno-szatniowego kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012. 2.7. PIERWSZY MONTAŻ, URUCHOMIENIE, WYKONANIE PIERWSZEJ TAFLI LODU o grubości tafli lodu min. 5 cm. 2.8. PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW OBSŁUGI LODOWISKA w zakresie użytkowania, montażu i demontażu lodowiska oraz transportu i warunków składowania jego elementów. 2.9. DOSTARCZENIE INSTRUKCJI obsługi, użytkowania i konserwacji lodowiska (wszystkie w języku polskim oraz DTR, deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych i innych dokumentów dotyczących elementów zainstalowanego obiektu. 2.10. Inne nie wymienione wyżej dostawy i czynności niezbędne do przystąpienia do użytkowania obiektu i zapewnienia jego prawidłowego działania (punkt ten nie zawiera organizacji wypożyczalni łyżew, dostawy łyżew i potrzebnego sprzętu - te działania leżą po stronie Zamawiającego lub będą przedmiotem zamówienia uzupełniającego). 3. Ustalenia dodatkowe: 3.1. GWARANCJA: - Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy obiektu. - Terminy: - lodowisko: min. 36 miesięcy, - agregat: min. 36 miesięcy. - Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element okres udzielenia gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek awarii usterki lub wady elementu Zamawiający nie mógł korzystać z elementu. - Termin gwarancji liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy (protokół podpisany przez obie strony). - Nieodpłatny serwis w okresie gwarancji i rękojmi. - Serwis będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. - Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady nastąpi w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady w tym terminie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami i materiałami dostępnymi do wglądu u Zamawiającego. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 12.10.2011 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach