Przetargi.pl
Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego - w ramach programu Biały Orlik w miejscowości Tryńcza

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego - w ramach programu Biały Orlik w miejscowości Tryńcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego lodowiska składanego o wymiarach pomiędzy bandami 18 x 30 m wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium wraz z agregatem chłodniczym, gwarantującym utrzymanie tafli lodowej grubości min. 7 cm, dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowisku, a także pierwszego demontażu lodowiska oraz dostawę używanej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska (rolby). Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej zlokalizowane przy Zespole Szkół w Tryńczy, wykonane w ramach Moje Boisko Orlik 2012. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: -dostawę, montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wymiarach 18 m x 30 m; -dostawę chodników gumowych w ilości 80 m2; -dostawę 70 par łyżew w różnych rozmiarach; -dostawę ostrzałki do łyżew; -dostawę suszarki do butów; -demontaż sztucznego lodowiska po sezonie; -dostawę używanej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska (rolby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia: - na lodowisko min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego; - na rolbę min. 24 miesiące od daty odbioru końcowego; - na pozostałe wyposażenie - zgodnie z kartami gwarancyjnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia o parametrach nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiotu zamówienia a wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa - składane lodowisko spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jarosław Filia Tryńcza Nr 29 9096 0004 2005 0021 2881 0001 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w księgowości pok. 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-tryncza.e-zet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach