Gmina Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
- Data zamieszczenia: 2020-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
REGON: 53217400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż ściany wspinaczkowej w budowanej obecnie sali gimnastycznej w miejscowości Łapczyca gmina Bochnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie dostawa i montaż ściany wspinaczkowej w budowanej obecnie sali gimnastycznej w miejscowości Łapczyca gmina Bochnia. Postępowanie obejmuje: - Wykonanie projektu technicznego ściany wspinaczkowej wraz z instrukcjami obsługi i serwisu – 3 egz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uprzedniej akceptacji przedłożonej dokumentacji bądź zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń. - Dostawa i montaż ściany wspinaczkowej, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją - Dostawa wyposażenia ściany - Dostawa automatu do asekuracji TRUBLUE – 2kpl - Wykonanie badań odbiorczych wymaganych normą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany po podpisaniu umowy do przedłożenia Zamawiającemu atestów oraz certyfikatów na zgodność z normą dla paneli i chwytów wspinaczkowych. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy PZP dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ pkt. 3.5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535291-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną