Gmina Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6123361 w. 26 , fax. 014 6119922
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26 26
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 6123361 w. 26, fax. 014 6119922
REGON: 00053217400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sauny przy krytej pływalni w Proszówkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń odnowy biologicznej - sauny fińskiej i sauny infrared. Sauna infrared - temperatura do 55°C, medium oddziałujące: promieniowanie podczerwone. Wymiary zewnętrzne: szerokość 273 cm, głębokość 123 cm, wysokość 215 cm Sauna fińska - temperatura 40-110°C, wilgotność 8-15%, medium oddziałujące: suche ,gorące powietrze. Wymiary zewnętrzne: szerokość: 288 cm, głębokość: 152 cm, wysokość: 220 cm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331570005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj 1.2.1. jako Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali należycie minimum 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 1.3.1.posiadają zdolność kredytową na poziomie realizowanego zamówienia. 1.3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych 1.4.zobowiążą się zrealizować zamówienie odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1.W zakresie warunku wskazanego w punkcie III SIWZ w poz. 1 pkt 1.1 i 1.4 - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: 2.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.2.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.1.3.oświadczenie o zdolności do udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 2.2.W zakresie warunku wskazanego w punkcie III SIWZ w poz. 1 pkt 1.2 - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: 2.2.1.wykazu zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 2.2.2.dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 2.3.W zakresie warunku wskazanego w punkcie III SIWZ w poz. 1 pkt 1.3 - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: 2.4.W zakresie warunku wskazanego w punkcie III SIWZ w poz. 1 pkt 1.5 - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: 3.Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu (metodą spełnia / nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w pkt IV SIWZ w poz. 2 pkt. 2.2 - 2.9.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa sprzętu medycznego do opieki domowej wraz z serwisem sprzętu Pakiet nr 1- dzierżawa koncentratorów Pakiet nr 2- dzierżawa respiratorów
Dodano: 2015-09-21 - Dziarżawa sprzętu medycznego do opieki domowej wraz z serwisem sprzętu
Dodano: 2014-11-17 - Dostawa różnych wyrobów medycznych
Dodano: 2014-03-28 - Dzierżawa sprzętu medycznego do opieki domowej wraz z serwisem sprzętu
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa filtrów ze zintegrowanym ustnikiem
Dodano: 2013-04-30 - Dzierżawa sprzętu medycznego do opieki domowej wraz z serwisem sprzętu
Dodano: 2011-10-27 - Dostawa nebulizatorów sidestream z indywidualnym ustnikiem kątowym
Dodano: 2011-09-12 - Dostawa nebulizatorów sidestream z indywidualnym ustnikiem kątowym
Dodano: 2011-07-27 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do spirometrii i inhalacji
Dodano: 2011-07-01 - Zakup wyposażenia technicznego do procedur medycznych
Dodano: 2010-12-14