Przetargi.pl
Dostawa i montaż ruchomego wyposażenia pomieszczeń szkoły w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe (znak sprawy ZP-23/20)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    Nowogrodzka 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 15259663001080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż ruchomego wyposażenia pomieszczeń szkoły w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe (znak sprawy ZP-23/20)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ruchomego wyposażenia pomieszczeń szkoły w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe w oparciu o dokumentację określoną w §1 ust. 2 Projektu Umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Dokumentacja określona w §1 ust. 2 projektu umowy tj. 1) Zestawienie tzw. „pierwszego” wyposażenia ruchomego pomieszczeń 2) Rzut piwnicy - aranżacja pierwszego wyposażenia 3) Rzut parteru - aranżacja pierwszego wyposażenia 4) Rzut I piętra - aranżacja pierwszego wyposażenia . 5) Rzut II piętra - aranżacja pierwszego wyposażenia . stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi: - dostarczenie, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż ruchomego wyposażenia pomieszczeń szkoły w miejscach wskazanych przez Kupującego w sposób zapewniający bezpieczną eksploatację, - utrzymywanie porządku w czasie rozładunku prowadzonego na terenie obiektu, zabezpieczenie ścian, podłóg i otworów drzwiowych przed porysowaniem lub zniszczeniem, rozpakowywanie elementów wyposażenia i po zakończeniu dostawy oraz prac instalacyjnych, nadto usunięcia zbędnych opakowań z terenu oraz ich utylizacja na swój koszt. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone ruchome wyposażenie pomieszczeń szkoły będzie wolne od wad, fabrycznie nowe i będzie odpowiadać wymaganiom określonym w polskich przepisach dotyczących instalowania tego typu wyposażenia, w szczególności będzie posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa i będzie odpowiadać Polskim Normom oraz aprobatom technicznym w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji dla obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymiary ruchomego wyposażenia pomieszczeń szkoły należy sprawdzić w naturze przed dostawą. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 10%. Zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki po wcześniejszym uzgodnieniu zmian z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ( bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej i wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające umocowanie do samodzielnego reprezentowania wspólników ( np. umowę spółki lub uchwałę wspólników). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach