Przetargi.pl
Dostawa i montaż rozsuwanej dziewięciorzędowej widowni na 145 miejsc

Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-372 Gdynia, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6209521 , fax. 0-58 6203347
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej
    Plac Grunwaldzki 1 1
    81-372 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6209521, fax. 0-58 6203347
    REGON: 00028338600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczny.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż rozsuwanej dziewięciorzędowej widowni na 145 miejsc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest dostawa i montaż rozsuwanej dziewięciorzędowej widowni na 145 miejsc w siedzibie Teatru Muzycznego w Gdyni. Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany w drodze leasingu operacyjnego z wybraną przez Zamawiającego Firmą Leasingową. Widownię należy zaprojektować z dwóch niezależnych segmentów. Oba segmenty widowni mają być wyposażone w minimum 145 miejsc siedzących w postaci krzeseł tapicerowanych ze składanym siedziskiem i oparciem. Siedzisko po wstaniu, powinno samoczynnie się podnosić do góry (Tip-Up). Boki widowni należy zabezpieczyć łatwo demontowanymi poręczami o wysokości 110 cm i rozstawie prętów 14 cm. Trybuna musi być wykonana w sposób umożliwiający łatwe składanie Składanie i rozkładanie trybuny powinno odbywać się ręcznie. Zamawiający wymaga aby konstrukcja trybuny umożliwiała łatwe składanie i rozkładanie. Trybuna musi posiadać wmontowany system blokad i zamków uniemożliwiający samoczynne bądź przypadkowe złożenie lub rozłożenie trybuny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot dostawy powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu dostawy z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać opisane w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oraz wymagane atesty. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć: - rysunki techniczne (foldery, prospekty, katalogi, zdjęcia) przedstawiające oferowane trybuny w tym rysunek techniczny przedstawiający sposób mocowania i rozmieszczenia krzeseł. - Dokument potwierdzający wytrzymałość konstrukcji trybun - 4,0 kN m? . - Atesty potwierdzające trudnopalność zastosowanych materiałów i wyrobów. - Atest PZH na trybunę - Atest TÜV na podesty - Świadectwo Kwalifikacyjne Zakładu wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach potwierdzające kwalifikacje Wykonawcy w zakresie produkcji konstrukcji spawanych. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi po podpisaniu Protokołu Odbioru Końcowego po zainstalowaniu przedmiotu dostawy i stwierdzeniu prawidłowości jego działania. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace montażowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391112005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,-zł, słownie: sześć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzyczny.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach