Przetargi.pl
Dostawa i montaż rolet materiałowych w kasetach aluminiowych.

Zespół Szkół Rolniczych im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym ogłasza przetarg

  • Adres: 28-236 Sichów Duży,
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 864 73 23 , fax. 0-15 864 73 22
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym
    28-236 Sichów Duży, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-15 864 73 23, fax. 0-15 864 73 22
    REGON: 29237527400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrsichow.strefa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż rolet materiałowych w kasetach aluminiowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet materiałowych w kasetach aluminiowych. 1) Rolety wewnętrzne materiałowe w kasetach aluminiowych białych z prowadnicami, z mechanizmem samohamującym, umożliwiającym ustawienie w żądanej pozycji, instalowane bezpośrednio do ramy okiennej. 2) Listwy boczne białe trwale mocowane do podłoża. 3) Rolety wykonane z tkaniny typu A 600 lub zbliżonej, antystatycznej, odpornej na działanie promieni słonecznych. 4) Do oferty należy dostarczyć certyfikat niepalności oraz załączyć próbki kolorów materiałów, z których będą wykonane rolety. 5) Ilość sztuk - 124 kwatery. Wymiary maksymalne kwater okiennych -156cm x 84cm (wys x szer). Przed realizacją zamówienia Wykonawca dokona stosownych pomiarów w wyznaczonych pomieszczeniach w celu uściślenia wymiarów rolet ustalonych przez Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, w gatunku pierwszym i sprawny technicznie. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków zawartych w SIWZ oraz art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. 1.O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w ust.4 SIWZ metoda spełnia /nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1, do SIWZ wraz z dołączonym kosztorysem. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że oferent prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. d) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrsichow.strefa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach