Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ ROLET DO PRZEDSZKOLA PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 16A W STRAWCZYNIE

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ ROLET DO PRZEDSZKOLA PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 16A W STRAWCZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wewnętrznych wolnowiszących rolet okiennych do Samorządowego Publicznego Przedszkola w Strawczynie w ramach projektu pn. „Bajkowe Przedszkole w Strawczynie”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1 Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Dostawa i montaż dotyczy: - 11 rolet wolnowiszących sterowanych radiowo o wymiarach: 216 cm x 260 cm – 3 szt, 217 cm x 260 cm – 1 szt., 168 cm x 260 cm – 1 szt., 261 cm x 260 cm – 6 szt. - 3 rolet z mechanizmem łańcuszkowym o wymiarach: 168 cm x 260 cm, 250 cm x 260 cm, 92 cm x 260 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 2. Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć, rozładować, wnieść, dokonać montażu i uruchomić przedmiot zamówienia w terminie od podpisania umowy do dnia 31.10.2017 r. 2) zapewnić co najmniej dwóm osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktaż z obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. Instruktaż zostanie przeprowadzony przed podpisaniem protokołu odbiorczego na dostarczonym i uruchomionym sprzęcie. 3) w razie potrzeby umożliwić użytkownikowi konsultację techniczną drogą telefoniczną lub elektroniczną, 4) udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji (na materiały, mechanizmy, usługę montażu) licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń 3. Rolety wewnętrzne będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia. 4. Wykonawca zagwarantuje, że rolety wewnętrzne, będące przedmiotem zamówienia, mają być zaopatrzone w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. 5. Oferowane rolety wewnętrzne muszą mieć zapewnioną obsługę serwisową, realizowaną bezpośrednio przez przedstawiciela autoryzowanego producenta urządzenia, bez udziału stron trzecich, w terminie maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia awarii. 6. Kolor rolet wybierze Zamawiający na etapie podpisywania umowy (odcienie szarości lub beży) 7. Wykonawca dostarczy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16A, 26-067 Strawczyn Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515410-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Załącznik nr 6 - Zestawienie rolet

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach