Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-382 Gdańsk, ul. Maurycego Beniowskiego 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5119570, 7690529 , fax. 058 5542966
- Data zamieszczenia: 2011-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Maurycego Beniowskiego 7 7
80-382 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5119570, 7690529, fax. 058 5542966
REGON: 19112350400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż rejestratora rozmów dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na Przedmiot Zamówienia składa się: 1) dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu w liczbie i o charakterystyce odpowiadającej Specyfikacji Ilościowo-Technicznej; 2) dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania do obsługi rejestratora o charakterystyce określonej Specyfikacji Ilościowo-Technicznej z Załącznikami; 3) szkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania objętego zakresem Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424501
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu winien wnieść Zamawiającemu wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie:dwa tysiące złotych) zgodnie z rozdziałem IX SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną