Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3428712 , fax. 83 3428712
- Data zamieszczenia: 2013-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu
ul. Akademicka 2 2
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83 3428712, fax. 83 3428712
REGON: 00032783000025 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania na potrzeby Centrum Udostępniania Informacji Naukowej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.:Adaptacja i wyposażenie innowacyjnych laboratoriów do badań diagnostycznych i terapeutycznych narządu ruchu. 2. Szacunkowa wartość bez VAT - 131585, 23 euro. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie koncepcji rozmieszczenia regałów przesuwnych; 2) dostawę, montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację; 3) gwarancję i rękojmię (na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru); 4) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (obsługę serwisową i wsparcie techniczne w okresie gwarancji oraz zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min 5 lat od zakończenia okresu gwarancji); 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej zmontowanych i zainstalowanych regałów przesuwnych (schemat połączeń i podłączenia wszystkich ich elementów, podzespołów) oraz schematu technologicznego - rozmieszczenia; 6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji (szkolenie, co najmniej 1-dniowe, dla minimum 4 osób), zorganizowane przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela w rozdziale 4 ust. 5 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy,00/100); 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniężnej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że jest ono zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę i montaż mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dla Gminy Lublin urn wyborczych
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA URN WYBORCZYCH DLA GMINY BARANÓW
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA URN WYBORCZYCH DLA GMINY BARANÓW
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie i dostawa mebli sal sądowych oraz mebli biurowych dla Sądu Rejonowego we Włodawie ul. Sejmowa 7.
Dodano: 2015-10-02 - BZP/PN/141/2015 Dostawa i montaż mebli dla biblioteki PL.
Dodano: 2015-09-10 - BZP/PN/136/2015 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia szatni w Budynku Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa automatu myjąco-zbierającego w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa i montaż paneli świetlnych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-05-07 - Wykonanie i dostawa mebli sal sądowych oraz mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Lublinie ul. Krakowskie przedmieście 43A.
Dodano: 2015-04-16