Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 44
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 521 60 10 , fax. 089 521 60 10
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków 44 44
10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 521 60 10, fax. 089 521 60 10
REGON: 00032343000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w budynku Sądu Rejonowego w Piszu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Długość pólek użytkowych w regałach stacjonarnych 186,8 mb Długość półek użytkowych w regałach jezdnych 1 006,8 mb Parametry: - wysokość regałów i ilość oraz długości półek zgodnie z załączonym rysunkiem do SIWZ - głębokość półek : 350 mm, - odstęp między półkami : 280-300 mm - wymagana grubość półki min 32 mm - nośność półki: 100kg/mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 zł słownie: dwa tysiące złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomocnictw lub złożą dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U.06.87.605 oraz Dz.U.08.188.1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż przesuwnych oraz stacjonarnych metalowych regałów archiwalnych dla Oddziału ZUS w Olsztynie
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa i montaż regałów przejezdnych, stacjonarnych i mebli metalowych do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie
Dodano: 2015-09-21 - dostawa regałów przesuwnych archiwalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2015-04-21 - Dostawę i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych, w pomieszczeniach archiwalnych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Głowackiego 17
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwalnych
Dodano: 2014-09-24 - Opracowanie projektów, dostawa i montaż regałów jezdnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu i Sądu Rejonowego w Iławie (dot. Wydziału Zamiejscowego w Nowym Mieście Lubawskim)
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i montaż regałów przesuwnych w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a .
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa regałów archiwalnych
Dodano: 2013-09-19 - Zakup i montaż regałów przesuwnych w Inspektoracie ZUS Ełku, przy ul. Wojska Polskiego 73
Dodano: 2013-08-09 - Dostarczenie i montaż regałów przesuwnych w magazynach Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu
Dodano: 2013-07-04