Przetargi.pl
Dostawa i montaż przydomowych oczyszczalni hydroponicznych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 00053060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż przydomowych oczyszczalni hydroponicznych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Dostawę i montaż zbiorników przepompowni i reaktorów hydroponicznych w ilości 19 kpl., b) Wykonanie połączeń rurowych sieci kanalizacji sanitarnej pomiędzy poszczególnymi segmentami oczyszczalni (od szamba do oczka wodnego lub do szamba do naturalnego cieku wodnego lub gruntu), c)Wykonanie przyłącza elektrycznego do zbiornika przepompowni i pompy nadmuchu powietrza w zbiorniku aktywnym biologicznie (oczyszczalni właściwej), d) Wykonanie oczka wodnego lub inne rozwiązanie odprowadzenia docelowego ścieków oczyszczonych, e) Zgłoszenie do właściwego organu Starostwa Powiatowego i wykonanie dokumentacji geodezyjno - budowlanej powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej przydomowej oczyszczalni, f) Dostawa i montaż przepływowych zbiorników szamb o pojemności ~ 10 m? w przypadku braku szamba lub niemożliwości wykorzystania istniejącego szamba, g) Pozyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt każdorazowo zaplecze budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy tj:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Oferta.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania wykonawcy Zamawiający, nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty.W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: -oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4 i pkt. 8.5 litera a SIWZ, dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączenia jego do oferty. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. nr 87 poz. 605) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1 litera b. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 zamówień w sumie o wartości min. w wys. 50 % kwoty ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem dostawom i robotom instalacyjnym stanowiących przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego. 6.Zestawienie ofertowe kosztów przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną