Przetargi.pl
Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych i wyposażenia: komputery, meble, osprzęt do łazienek, sprzęt AGD, RTV i ICT- w ramach projektu- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6654868 , fax. 084 6654893
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 084 6654868, fax. 084 6654893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych i wyposażenia: komputery, meble, osprzęt do łazienek, sprzęt AGD, RTV i ICT- w ramach projektu- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych , materiałów edukacyjnych i wyposażenia: komputery, meble, osprzęt do łazienek, sprzęt AGD , RTV i ICT w ramach projektu -Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych- realizowanego w szkołach leżących na terenie Gminy Susiec: Szkole Podstawowej w Suścu, Szkole Podstawowej w Majdanie Sopockim Pierwszym, Szkole Podstawowej w Łosińcu, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 1. Wykonawca dostarczy i zamontuje pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy , RTV, AGD, ICT i inne towary przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych w Suścu, Majdanie Sopockim Pierwszym i Łosińcu. Oferowany towar powinien być dostosowany do wieku uczniów oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz umożliwiać w 100% bezpieczne użytkowanie przez dzieci biorące udział w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty najpóźniej przy dostawie sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczony do Zamawiającego przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. Zamawiający nie podaje nazw własnych przedmiotu zamówienia, podaje szczegółowe opisy i minimalne parametry, jakie powinna spełniać każda rzecz stanowiąca przedmiot zamówienia. Programy multimedialne i interaktywne będące elementami przedmiotu zamówienia powinny być dostosowane do parametrów technicznych sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu szkół objętych realizacją projektu i umożliwiać pracę na zainstalowanym na komputerach szkolnych klasopracowni systemie operacyjnym Windows XP. Przedmiot zamówienia powinien być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: -Część I -dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych- wyposażenie łazienek , -Część II - dostawa wyposażenia oraz sprzętu AGD, RTV i ICT, -Część III -dostawa i montaż mebli i wyposażenia w oddziałach przedszkolnych -Część IV -dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych, w tym: 3.1. Cześć - I -dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych - wyposażenie łazienek: - umywalki - 2,00 sztuki - bidetu - 1,00 sztuka - lustra - 6,00 sztuk - podajników na mydło - 2,00 sztuki - podgrzewaczy wody - 2,00 sztuki 3.2. Część-II- dostawa wyposażenia oraz sprzętu AGD,RTV i ICT Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach: - odkurzacz - 4,00 sztuki - pralka - 3,00 sztuki - froterka - 1,00 sztuka Dostawa sprzętu ICT: -komputer wraz z oprogramowaniem - 5,00 sztuk - ekran - 5,00 sztuk - drukarka - 4,00 sztuki - rzutnik multimedialny - 5,00 sztuk Dostawa sprzętu audiowizualnego: - telewizor - 5,00 sztuk - odtwarzacz DVD - 5,00 sztuk - radio z odtwarzaczem CD - 5,00 sztuk Dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem - 5,00 sztuk Dostawa kserokopiarki - 5,00 sztuk Dostawa technologii ICT do zarządzania placówką - 1,00 sztuka 3.3.Część III - dostawa mebli i wyposażenia w oddziałach przedszkolnych. Dostawa i montaż mebli i wyposażenia: - stołów przedszkolnych - 16,00 sztuk - krzeseł dziecięcych - 86,00 sztuk - szafek ze schowkami - 15,00 sztuk - szaf zamykanych - 6,00 sztuk - biblioteczki - 10,00 sztuk - regałów otwartych na zabawki- 10,00 sztuk - tablicy - 7,00 sztuk - wykładziny dywanowej - 152,00 m 2 - krzesła wysokiego - 5,00 sztuk - biurka dla nauczyciela - 5,00 sztuk - rolet okiennych - 24,00 sztuki Dostawa wyposażenia wypoczynkowego: - pufa - 66,00 sztuk - poduszka - 24,00 sztuki -leżak dla dzieci - 5,00 sztuk Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych: - regały - 9,00 sztuk - szafki na ubrania - 8,00 sztuk - szafa - 1,00 sztuka 3.4.Część IV-dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych w oddziałach przedszkolnych Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych: - klocków drewnianych -15,00 kompletów - geometrycznych kształtów z tworzywa 20,00 kompletów -samochodu wywrotki - 48,00 sztuk - planszy/ maty do zabawy - 5,00 sztuk - lalki - 20,00 sztuk - zestawu narzędzi do majsterkowania - 25,00 sztuk - zestawu perkusyjnego - 9,00 kompletów - konia na biegunach - 5,00 sztuk - zestawu plansz do zabaw ruchowych - 5,00 kompletów - skakanki - 81,00 sztuk - piłki - 25 sztuk - lalki - 39,00 sztuk - łóżka drewnianego - 5,00 sztuk - zestawu małego lekarza - 15,00 sztuk - kuchenki - 5,00 sztuk - łazika - 5,00 sztuk - pojemnika na zabawki - 14,00 sztuk - kasy z kalkulatorem - 5,00 sztuk - ringo - 61,00 sztuk - frisbee - 53,00 sztuki - tunelu dla dzieci - 5,00 sztuk - kolorowych woreczków do zajęć gimnastycznych i rehabilitacyjnych - 15,00 sztuk - misia - 25,00 sztuk - tacy z naczyniami - 14,00 kompletów - z samochodu strażackiego - 13,00 sztuk - betoniarki - 13,00 sztuk - koparki - 13,00 sztuk - puzzli drewniane różne wzory - 24,00 sztuki - domu do zabawy - 5,00 sztuk - zestawu zabawek do piaskownicy - 9,00 kompletów Dostawa pomocy dydaktycznych: - słuchowiska z bajkami - 10,00 kompletów - gry planszowej - 10,00 kompletów - książki z ćwiczeniami -120,00 sztuk - gry w skojarzenia -5,00 kompletów - ściennej mapy Polski dla dzieci - 5,00 sztuk - gry ćwiczącej pamięć dziecka - 10,00 sztuk - gry edukacyjnej -gra typu Unia Europejska - 5,00 sztuk - planszy przyrodniczej - 5,00 kompletów - gry do nauki recyclingu -5,00sztuk - ekologicznych puzzli - 25,00 sztuk - liczb na magnesach - 30,00 sztuk - liczydła na stojaku - 5,00 sztuki - dużej magnetycznej linijki- 5,00 sztuk - gry do ćwiczenia pamięci i spostrzegawczości i refleksu - 5,00 sztuk Dostawa artykułów plastycznych: - brystolu ( różne kolory) - 75,00 kompletów - brystolu (biały) - 75,00 kompletów -kolorowego papieru rysunkowego ( format A4) - 50,00 kompletów -bibuły ( różne kolory) - 150,00 sztuk -nożyczek przedszkolnych (zestaw 10 szt.) - 15,00 kompletów - taśmy samoprzylepna - 50,00 kompletów - kleju przeźroczystego - 75,00 sztuk - kleju uniwersalnego - 75,00 kompletów - szarego papieru (format A3) - 50,00 kompletów - klasycznych markerów zmywalnych - 75,00 sztuk - plasteliny -125,00 sztuk - kredek ( 12 kolorów) - 145,00 sztuk - farb Tempera - 25,00 sztuk - zestawu pędzli do malowania - 50,00 kompletów - tektury falistej ( różne kolory) - 75,00 sztuk Dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi: - gaśnicy przeciwpożarowej - 5,00 sztuk - skrzynki na klucze ewakuacyjne - 3,00 sztuki - szafki medycznej ze stali nierdzewnej - 2,00 sztuki - oznaczenia ewakuacyjnego - 3,00 sztuki - Instrukcji udzielania pierwszej pomocy -3 sztuki - zabezpieczenia gniazdek elektrycznych - 34 sztuk - zabezpieczenia grzejników zabudową - 12,00 sztuk - zabezpieczenia kątowego mebli - 10,00 sztuk - apteczki z kompletnym wyposażeniem - 1,00 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wyszczególnienie, opis minimalnych, parametrów i ilości został zawarty w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do SIWZ i stanowi jej integralną część. 4. Opisane w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 5. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, parametrów technicznych i obmiarowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego , zawartości merytorycznej opracowania, parametrów technicznych i innych dla pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, papieru xero, programów multimedialnych i interaktywnych, sprzęt komputerowego i rtv oraz oprogramowania biurowego i antywirusowego na potrzeby realizacji projektu. 6. Dostawa obejmuje transport, montaż, przedmiotu zamówienia do poszczególnych oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych w Suścu, Majdanie Sopockim Pierwszym i Łosińcu, rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń i sprawdzenie oraz przeszkolenie w ramach obsługi sprzętu ICT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty kwotą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach