Przetargi.pl
Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu pn. "Żuławska Szkoła Ćwiczeń"

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu pn. "Żuławska Szkoła Ćwiczeń"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, wg poniższego wykazu: 1) Tablet z oprogramowaniem – 36 sztuk, 2) Aparat fotograficzny z opcją nagrywania filmów HD – 2 sztuki, 3) Drukarka 3D – 1 sztuka, 4) Oprogramowanie – Multimedialna Pracownia Matematyczno – Przyrodnicza – 2 sztuki, 5) Okulary VR (1 komplet zawiera 8 sztuk okularów) – 2 komplety, 6) Monitor interaktywny z głośnikami – 4 sztuki, 7) Teleskop – 1 sztuka, 8) Mikroskop – 5 sztuk, 9) Stacja pogodowa – 1 sztuka, 10) Wizualizer – 1 sztuka, 11) Roboty (1 zestaw zawiera 8 robotów) – 4 zestawy, 12) Stacja dokująca do ładowania Bee – Botów i Blue – Botów – 12 sztuk, 13) Pakiet do nauki języków obcych – 1 sztuka, 14) Pakiet do nauki języka polskiego dla obcokrajowców – 1 sztuka, 15) Program multimedialny do wczesnej terapii zaburzeń funkcji poznawczych i percepcyjno – motorycznych – 1 sztuka, 16) Program dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 sztuka, 17) Sprzęt audio – 1 sztuka, 18) Program multimedialny do nauki języka polskiego – 1 sztuka, 19) Mówiący album A4 – 12 sztuk, 20) Podłoga interaktywna – 1 komplet, zawierająca co najmniej: a) pakiet podstawowy z grami, b) pakiet rozszerzony z grami, c) pakiet rewalidacyjny, d) pakiet języka angielskiego, e) pakiet ruch drogowy, f) pakiet składający się z co najmniej 4 mat interaktywnych do pracy z robotem, g) pakiet terapeutyczny, h) pakiet edukacyjny, i) pakiety do nauki kodowania, j) pakiet przedszkole, k) pakiet opowieści, l) pakiet eksperymenty. 21) Interaktywna ściana – 1 sztuka, 22) Laptop z myszką i oprogramowaniem – 15 sztuk, 23) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka, 24) Dron – 1 sztuka. 2. Dodatkowe wymagania: 1) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji. 2) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie na laptopach było z licencją stanowiskową (pakiet instalowany na dysku komputera, licencja bez ograniczeń czasowych). 3) Zamawiający nie dopuszcza systemu operacyjnego MS Windows Home lub równoważnego. 4) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego asortymentu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5) Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego/oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na żadnym urządzeniu. 6) Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe/biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. 7) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz z oryginalnymi atrybutami legalności np. naklejki GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certyficate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowaną w zależności od dostarczonej wersji. 8) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w momencie odbioru towaru procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania. 9) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był wyprodukowany NIE WCZEŚNIEJ NIŻ w II połowie 2019 roku. 10) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 54, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, tel. (55) 247 23 21, adres mailowy: sekretariat@soswndg.pl, adres strony internetowej: www.soswndg.pl, Dyrektor: Joanna Dudek. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna), zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310z późn. zmianami). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Numer referencyjny: SR.272.25.2020.RG”. 4. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.6.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Powiat Nowodworski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46, ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach