Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż platformy przyschodowej dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo OZ/B/72/JC/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonanie podnośnika schodowego dla osób niepełnosprawnych ruchowo przy wejściu głównym do budynku Wydziału Mechanicznego Technologicznego w Gliwicach przy ulicy Konarskiego 18 A obejmujące montaż urządzenia i odbiór przez UDT. (CPV 45.31.30.00-4 instalowanie wind i ruchomych schodów) Termin wykonania do 12 tygodni (84 dni) od dnia podpisania umowy Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453130004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca) 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 robóty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości minimum 50.000 tyś. zł brutto, obejmującej wykonanie platformy schodowej do transportu osób niepełnosprawnych. 4. Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Dysponowanie przez Wykonawcę minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w części A (tabela pkt. 1.1. - 4.3.), poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenia ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy) Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 6. Wycena przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy) w zakresie nw. pkt. B 5.1.-6.1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie. 4.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 5.1. Oferta Cenowa 6.1. Kalkulacja ceny oferty C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2009 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BUDYNKU URZĘDU MIASTA CHORZÓW
Dodano: 2015-06-16 - Zespół prac remontowo-budowlanych podnoszących jakość oferowanych usług rehabilitacyjnych osobom niepełnosprawnym w Ośrodku Święty Florian - Domu Pomocy Społecznej w Chorzowie, ul. Harcerska 3
Dodano: 2012-10-04 - Modernizacja dźwigu towarowo-osobowego
Dodano: 2011-01-19 - Demontaż dźwigu osobowego, transport do miejsca nowej lokalizacji, demontaż dźwigu szpitalnego, adaptacja szybu windowego w nowej lokalizacji, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi w Jednostkach Organizacyjnych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
Dodano: 2010-01-06