Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 42404
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
REGON: 58444840000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż platformy pionowej w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż platformy pionowej na terenie Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 3.2 Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) projekt, dostawę i montaż platformy pionowej, wewnętrznej, elektrycznej, 2) wykonanie zasilania platformy, 3) wykonanie dokumentacji techniczno – odbiorczej dla Urzędu Dozoru Technicznego, 4) przeszkolenie personelu w zakresie eksploatacji urządzenia, 5) zgłoszenie zakończenia realizacji zadania w imieniu Zamawiającego do odpowiednich organów administracji Państwowej, uzyskanie stosownych zezwoleń i przekazanie Zamawiającemu kompletnego urządzenia do eksploatacji wraz z dokumentacją powykonawczą i gwarancyjną (uwzględniając w ofercie koszt rejestracji i odbioru w Urzędzie Dozoru Technicznego). 3.3 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 33.19.62.00-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 45.31.30.00-4 – Instalowanie wind i ruchomych schodów 3.4 Wykonawca w ramach wynagrodzenia przedstawionego w ofercie cenowej jest zobowiązany do prowadzenia serwisu platformy w okresie gwarancji, licząc od dnia zakończenia odbioru platformy (minimalny okres serwisu gwarancyjnego wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące). 3.5 W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kompletną obsługę urządzenia zgodnie z wymaganiami producenta i Urzędu Dozoru Technicznego, oraz wykonywać okresowe przeglądy, kontrole i odbiory w obecności Inspektora Urzędu Dozoru Technicznego, wynikające z przepisów o Dozorze Technicznym. 3.6 Dostarczona platforma musi być fabrycznie nowa, nieużywana, kompletna do uruchomienia oraz stosowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów. Miejsce dostawy i montażu: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Łózkach, 21-570 Drelów, Łózki 46. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów przez oferowany sprzęt np. foldery, karty katalogowe z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznego sprzętu na potrzeby projektu „KUL – Uczelnia bez barier” z podziałem na 3 części.
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa materiałów i wykonanie usług dostosowawczych na potrzeby osób z niepełnosprawnościami na Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa materiałów i wykonanie usług dostosowawczych na potrzeby osób z niepełnosprawnościami na Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-06-20 - Zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji, hydromasażu i integracji sensorycznej w ramach wyposażenia Lokalnego Centrum Wspierająco-Aktywizującego w Tomaszowie Lubelskim
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego m.in.: wózków inwalidzkich, balkoników, chodzików, kul ortopedycznych, nakładek na sedes, podpórek, rotorów, lasek, wałków, łatwoślizgów, ciśnieniomierzy, inhalatorów ultradźwiękowych, wanienek, lamp na podczerwień w podziale na 7 części
Dodano: 2019-06-27