Przetargi.pl
Dostawa i montaż platformy pionowej w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż platformy pionowej w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż platformy pionowej na terenie Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 3.2 Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) projekt, dostawę i montaż platformy pionowej, wewnętrznej, elektrycznej, 2) wykonanie zasilania platformy, 3) wykonanie dokumentacji techniczno – odbiorczej dla Urzędu Dozoru Technicznego, 4) przeszkolenie personelu w zakresie eksploatacji urządzenia, 5) zgłoszenie zakończenia realizacji zadania w imieniu Zamawiającego do odpowiednich organów administracji Państwowej, uzyskanie stosownych zezwoleń i przekazanie Zamawiającemu kompletnego urządzenia do eksploatacji wraz z dokumentacją powykonawczą i gwarancyjną (uwzględniając w ofercie koszt rejestracji i odbioru w Urzędzie Dozoru Technicznego). 3.3 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 33.19.62.00-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 45.31.30.00-4 – Instalowanie wind i ruchomych schodów 3.4 Wykonawca w ramach wynagrodzenia przedstawionego w ofercie cenowej jest zobowiązany do prowadzenia serwisu platformy w okresie gwarancji, licząc od dnia zakończenia odbioru platformy (minimalny okres serwisu gwarancyjnego wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące). 3.5 W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kompletną obsługę urządzenia zgodnie z wymaganiami producenta i Urzędu Dozoru Technicznego, oraz wykonywać okresowe przeglądy, kontrole i odbiory w obecności Inspektora Urzędu Dozoru Technicznego, wynikające z przepisów o Dozorze Technicznym. 3.6 Dostarczona platforma musi być fabrycznie nowa, nieużywana, kompletna do uruchomienia oraz stosowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów. Miejsce dostawy i montażu: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Łózkach, 21-570 Drelów, Łózki 46.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów przez oferowany sprzęt np. foldery, karty katalogowe z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach