Przetargi.pl
Dostawa i montaż platform przyschodowych

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11320 Jeziorany, Żardeniki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 181 023 , fax. 89 534 10 43
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    Żardeniki 34
    11320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 181 023, fax. 89 534 10 43
    REGON: 51099984200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosw-zardeniki.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż platform przyschodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż czterech, fabrycznie nowych, wewnętrznych platform przyschodowych dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żardenikach (powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie), polegająca w szczególności na: 1) Dostawie i montażu platform przychodowych. 2) Wykonaniu dokumentacji techniczno-odbiorczej dla Urzędu Dozoru Technicznego. 3) Przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i przeglądów platform. 4) Zgłoszeniu zakończenia realizacji zadania w imieniu Zamawiającego do odpowiednich organów administracji Państwowej, uzyskanie stosownych zezwoleń i przekazanie zamawiającemu kompletnych czterech urządzeń do eksploatacji wraz z dokumentacją powykonawczą i gwarancyjną (uwzględniając w ofercie koszt rejestracji i odbioru w Urzędzie Dozoru Technicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3c do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa) zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach