Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00099 Warszawa, ul. Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska
00099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
REGON: 16266500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia na potrzeby zespołu szkół w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 97 przy ul. Tarchomińskiej wraz z dobudową pawilonu przedszkolnego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia na potrzeby zespołu szkół w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 97 przy ul. Tarchomińskiej wraz z dobudową pawilonu przedszkolnego”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione załączniki: 1) Załącznik Nr 1 – Zakres rzeczowy zamówienia - szkoła, przedszkole, 2) Załącznik Nr 2 – Rysunki. Część V: meble - przedszkole: Rysunki: B1.0, B1.6, B1.11. Część VI: meble na wymiar - przedszkole: Rysunki: B1.0, B1.6, B1.11, B2.4, B2.6, B2.7. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1) Część I: meble - szkoła, 2) Część II: – wyposażenie do rehabilitacji i terapii - szkoła, 3) Część III – rolety, 4) Część IV – maszyny sprzątające, 5) Część V – meble - przedszkole, 6) Część VI: – meble na wymiar - przedszkole, 7) Część VII – wyposażenie do rehabilitacji i terapii - przedszkole, 8) Część VIII – wyposażenie sanitariatów. 3. Termin wykonania zamówienia: Część I: meble - szkoła. rozpoczęcie: - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, zakończenie: - w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, Część II: wyposażenie do rehabilitacji i terapii - szkoła. rozpoczęcie: - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, zakończenie: - w terminie do dnia 15.11.2018 r. Część III: rolety - rozpoczęcie: - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, zakończenie: - w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Część IV: maszyny sprzątające - rozpoczęcie: - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, zakończenie: - w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Część V: meble - przedszkole rozpoczęcie: - w terminie od dnia 05.11.2018 r., zakończenie: - w terminie do dnia 15.11.2018 r. Część VI: meble na wymiar - przedszkole rozpoczęcie: - w terminie od dnia 05.11.2018 r. zakończenie: - w terminie do dnia 15.11.2018 r. Część VII: wyposażenie do rehabilitacji i terapii - przedszkole rozpoczęcie: - w terminie od dnia 05.11.2018r. zakończenie:- w terminie do dnia 15.11.2018 r. Część VIII: wyposażenie sanitariatów rozpoczęcie: - w terminie od dnia 05.11.2018r. zakończenie: - w terminie do dnia 15.11.2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami lub dokumentami, o których mowa w Sekcji III.3), Wykonawca składający Ofertę musi dodatkowo załączyć: 1) Wypełniony druk „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3) Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ – załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 4) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ - załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 5) Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ - załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18