Przetargi.pl
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z opracowaniem projektu dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa 98
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5716100 , fax. 22 5716101
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98 98
    02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5716100, fax. 22 5716101
    REGON: 00674282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z opracowaniem projektu dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych polikrystalicznych wraz z opracowaniem projektu dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje panele fotowoltaiczne oraz opracuje projekty dla 3 lokalizacji: a) Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, b) Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego Oddział w Bielicach, Bielice 19, 96-500 Sochaczew, c) Terenowy Zespół Doradczy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Kochanowskiego 4, 07-300 Ostrów Maz. Moduły fotowoltaiczne muszą posiadać certyfikat akredytowanej jednostki badawczo-certyfikującej dla elementów fotowoltaicznych, potwierdzających ich zgodność z obowiązującymi normami. Ponadto muszą spełniać warunki określone dla wprowadzenia do obrotu na terytorium RP, w szczególności posiadać deklaracje zgodności oraz oznakowanie CE. W ramach określonych lokalizacji Wykonawca zamontuje następujące ilości paneli fotowoltaicznych na dachach budynków: a) w Warszawie - 35 paneli o łącznej mocy 8,75 kWp b) w Bielicach - 17 paneli o łącznej mocy 4,25 kWp c) w Ostrowi Maz. - 8 paneli o łącznej mocy 2,00 kWp. Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne urządzenia i materiały niezbędne do prawidłowego działania zamontowanych paneli fotowoltaicznych, w tym: inwerter (falownik), przetwarzający prąd stały na energię o parametrach spełniających wymagania sieci elektro-energetycznej, odpowiednie zabezpieczenia elektryczne i uziemiające, kable wytrzymałe na obciążenia mechaniczne, wysokie temperatury, działanie promieniowania oraz system montażowy. Po stronie Wykonawcy leży uzyskanie wszystkich wymaganych warunków technicznych, ekspertyz, zgód i pozwoleń koniecznych do uzyskania stosownych decyzji przy realizacji prac związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do: a) doboru podzespołów do prawidłowej pracy paneli fotowoltaicznych, b) opracowania projektu oraz schematu przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektro-energetycznej, c) przygotowanie dla Zamawiającego wniosku dotyczącego warunków przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektro-energetycznej, d) podłączenia urządzeń do sieci elektro-energetycznej zgodnie z umową przyłączeniową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Operatorem Sieci, e) uzyskania umowy z Operatorem Sieci oraz zapewnienia dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zainstalowanych urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 10 1010 1010 0190 9913 4100 0000. Jeżeli wadium jest wniesione w pieniądzu do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium. W przypadku innej formy wniesienia wadium do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który musi obejmować cały okres związania ofertą oraz w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.mazowsze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach