Przetargi.pl
Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania

GMINA STRZEGOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STRZEGOWO
    ul. Plac Wolności 32
    06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie
    REGON: 130378440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w gminie Strzegowo:Część 1: Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania,Montaż oświetlenia ulicznego w miejscowościach Aleksandrowo, Budy Budzkie, Czarnocin, Czarnocinek, Giżynek, Grabienice, Prusocin, Smętne, Sułkowo Polne, Unierzyż, Wola Kanigowska, Zabiele – łącznie 25 szt.,W ramach tej części przewiduje się zmianę lokalizacji oświetlenia (miejscowości) w przypadku braku możliwości postawienia lampy w danej lokalizacji lub sprzeciwu mieszkańców. Zamawiający przed montażem lamp wskaże ostateczne miejsca lokalizacji oświetlenia na terenie gminy Strzegowo. Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu części):Projektowany system oświetlenia hybrydowego składa się z następujących elementów:• Słupa metalowego o min. wysokości 5 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o mocy zmiennej od min. 20 W, montowane na min. wysokości 5 m od poziomu gruntu,• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300W,• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 250 W,• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego, spełniającego normę PN-EN 14991:2010, wg. systemu 2+,• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).• Akumulatora żelowego lub węglowego do instalacji hybrydowych min. 150 AH,Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności: - wykonanie wykopów pod fundamenty, - montaż akumulatora, - montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa, - montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED - montaż sterownika lampy i jego programowanie, - montaż uziemienia, - uruchomienie i testowanie lampy.Wymagania w zakresie innych cech:- dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe,- do oferowanych lamp należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa, instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.Niniejsze zamówienie w części 1 planowane jest do dofinansowania z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu – Mazowsze dla klimatu 2022.2. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w gminie Strzegowo:Część 2. Montaż oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Augustowo, Budy Sułkowskie, Giełczyn, Józefowo, Łebki, Mączewo, Rudowo, Sułkowo Borowe.- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Augustowo – 1 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Sułkowskie – 1 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Giełczyn – 3 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Józefowo – 3 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Łebki – 3 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Mączewo – 1 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Rudowo– 3 szt.,- montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Sułkowo Borowe – 3 szt.,Łącznie 18 szt. Zamawiający przed montażem lamp wskaże ostateczne miejsca lokalizacji oświetlenia ulicznego we wskazanych powyżej miejscowościach.Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu części):Projektowany system oświetlenia hybrydowego składa się z następujących elementów:• Słupa metalowego o min. wysokości 5 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o mocy zmiennej od min. 20 W, montowane na min. wysokości 5 m od poziomu gruntu,• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300W,• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 250 W,• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego, spełniającego normę PN-EN 14991:2010, wg. systemu 2+,• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).• Akumulatora żelowego lub węglowego do instalacji hybrydowych min. 150 AH,Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności: - wykonanie wykopów pod fundamenty, - montaż akumulatora, - montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa, - montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED - montaż sterownika lampy i jego programowanie, - montaż uziemienia, - uruchomienie i testowanie lampy.Wymagania w zakresie innych cech:- dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe,- do oferowanych lamp należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa, instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.Niniejsze zamówienie w części 2 planowane jest do dofinansowania budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2022” - „Mazowsze dla sołectw 2022”.2. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na każdą część, na którą składa ofertę w wysokości:a) 2 000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych gr. 00/100 na Część 1: Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania,b) 1 500,00 zł., słownie: jeden tysiąc pięćset złotych gr. 00/100 na Część 2. Montaż oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Augustowo, Budy Sułkowskie, Giełczyn, Józefowo, Łebki, Mączewo, Rudowo, Sułkowo Borowe.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4 należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy z montażem min. po 8 szt. lamp ulicznych wykorzystujących własne źródła zasilania każda.Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie usług wykonanych oraz załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach