Przetargi.pl
Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie miasta i Gminy Orzysz oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej na oświetlenie energooszczędne

Gmina Orzysz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-250 Orzysz, Rynek 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 873070160
  • Data zamieszczenia: 2023-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzysz
    Rynek 3
    12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 873070160
    REGON: 790671515
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.orzysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie miasta i Gminy Orzysz oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej na oświetlenie energooszczędne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia ulicznego na terenie miasta i Gminy Orzysz, które obejmują :• dostawę wraz z zainstalowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami typu LED oraz wymianę istniejących urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Orzysz w ilości 453 szt• dostawę i montaż lamp ulicznych typu SOLAR w ilości 10 szt. W wyniku realizacji niniejszego zamówienia, którego jednym z podstawowych celów jest zaoszczędzenie energii elektrycznej w wyniku modernizacji oświetlenia ulicznego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osiągnięcie docelowego zużycia energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31521000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia we wszystkich trzech częściach mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt VI SWZ,2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych (słownie:dwieście tysięcy 00/100 złotych) bez ograniczenia sumy gwarancyjnej przez podlimity.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący minimum jedną dostawę wraz z montażem oświetlenia drogowego, parkowego z użyciem opraw LED o wartości minimum 80 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz dostaw.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach