Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Waryńskiego 16A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3846508 , fax. 048 3627302
- Data zamieszczenia: 2010-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 16A 16A
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3846508, fax. 048 3627302
REGON: 67070447500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw w zasobach RTBS Administrator Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw w zasobach RTBS Administrator Sp. z o.o. 1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż nowych urządzeń na placach zabaw w zasobach RTBS Administrator Sp. z o.o. z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. 2. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: a. wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placach zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa B i atesty a także spełniać wymogi norm polskich i UE, b. dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TÜV, potwierdzające zgodność z normami z grupy PN-EN 1176 i 1177 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B, c. urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, d. urządzenia muszą być nacechowane wysoką wytrzymałością i trwałością zastosowanych materiałów, e. urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci, f. urządzenia powinny być wykonane ze stali konstrukcyjnej (metalowe rury, kątowniki) łączone elementami drewnianymi, sklejką, elementami gumowymi, uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowane. g. urządzenia muszą być zamontowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób z nich korzystających i przebywających na placach zabaw, h. otoczenie urządzeń musi mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń, i. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego urządzenia zabawowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, j. do każdego urządzenia należy dołączyć świadectwo jakości oraz instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis montażu. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 4. Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wymaga w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy spotkania Wykonawcy z Biurem Przygotowania Nieruchomości i Zarządzania Zasobem Własnym Zamawiającego celem dokonania niezbędnych ustaleń co do sposobu montażu i usytuowania urządzeń zabawowych. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 3 lata gwarancji. 6. Wykonawca wykona bezpłatne roczne przeglądy gwarancyjne na wszystkie nowo zamontowane urządzenia zabawowe w okresie trwania udzielonej gwarancji. 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni transport, którym dostarczy przedmiot zamówienia, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w załączniku do oferty części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z wymaganiami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 12. Szczegółowe zestawienie urządzeń zabawowych wraz ze specyfikacją oraz zestawienie urządzeń zabawowych na poszczególnych placach zabaw, na których będzie realizowany przedmiot zmówienia znajduje się w pkt. 3.12. i 3.13. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okrez gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz urządzeń sportowo rekreacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie placów zabaw w lokalizacjach: - ul. Kopernika, - ul. Warszawska, - ul. Wiosenna, - Plac zabaw - Wspólnota mieszkaniowa Gwarek, ul. Armii Krajowej, - ul. Błotna / Sosnowa, - Ośrodek Sportu i Rekreacji Huragan w Wołominie, ul. Korsaka 4, - Skwer Reja, - Park Wodiczki, ul. Moniuszki / Legionów, - ul. Partyzantów, - Plac zabaw - os. Niepodległości / ul. Reja.
Dodano: 2016-06-14 - MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH MIEJSKICH W MARKACH
Dodano: 2015-11-03 - Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie placów zabaw
Dodano: 2015-08-05 - Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Pogórzu
Dodano: 2015-07-21 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw dla DW KORMORAN Oddział WDW JURATA-SOPOT Nr postępowania: DW/O/JS/PZP/J-A9/2015
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw dla DW KORMORAN: DW/O/JS/PZP/J-9/2015
Dodano: 2015-05-11