AGENCJA INICJATYW GOSPODARCZYCH SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Obwodnica 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AGENCJA INICJATYW GOSPODARCZYCH SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Obwodnica 8
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
REGON: 003503983 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aigsa.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż nowej podłogi w Hali Sportowej w Tarnowskich Górach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej podłogi wraz z osuszaniem po zalaniu parkietu w dniu 08.09.2022r. wraz z utylizacją starej podłogi oraz dostawa i montaż nowej podłogi do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach.1.1 Przedmiot zmówienia obejmuje:1. Demontaż starego parkietu po zalaniu 2. Osuszenie podłogi po demontażu parkietu3. Dostawa i montaż nowego parkietu 4. Prace towarzyszące ( wymalowanie linii do boisk)5. Przeniesienie istniejących tulei do mocowania urządzeń w parkiecie.6. Dostawa i montaż słupków oraz tulei do siatkówki.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1 Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do SWZ 2.2 Wzór umowy który stanowi załącznik do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432113-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 PLN.2. Szczegóły dotyczące wadium opisano w Dziale XIII SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi polegającą na demontażu istniejącej podłogi oraz dostawie i montażu nowej, drewnianej, systemowej podłogi sportowej o pow. co najmniej 1200 m2. każda
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną