Przetargi.pl
Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Małęczynie

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3202357 , fax. 048 3202357
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 048 3202357, fax. 048 3202357
    REGON: 67298274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Małęczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa , montaż, instalacja i uruchomienie urządzeń systemu telewizji dozorowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Małęczynie przy ul. Szkolnej 64 . W skład zestawu monitorującego wchodzi: Rejestrator cyfrowy 16 kanałowy; max 200 kl s; max rozdz. zapisu 720/576 przy 25 kl/s; obsługa 3 HDD po 750 GB; zaawansowana wideodetekcja; 7 poziomów dostępu; archiwizacja na kartach pamięci lub na CD; wbudowana nagrywarka CD-RW; wbudowana karta sieciowa - 1 szt. Kamera zewnętrzna kolorowa kompaktowa , przetwornik 500 linii; czułość 0,6 lux /F 2,0 x- 4 szt. Obiektyw do kamery kompaktowej - 4 szt, Obudowa kamery kompaktowej z grzałką i uchwytem - 4 szt. Monitor LCD 19- 1 szt. HDD 750 GB - 1 szt. Zasilacz do kamer - 4 szt. Kamera kopułkowa wewnętrzna o rozdz. 420 linii; 1/3 ; czułość 0,5 lux; obiektyw 3,6 mm - 6 szt. Listwy elektroinstalacyjne, przewód koncentryczny + zasilający , materiały instalacyjne, Szkolenie, 2 egz. instrukcji obsługi monitoringu, książkę eksploatacji systemu .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych .cena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ metodą spełnia/niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.Wypełniony formularz oferty - na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych ; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznika Nr 1 ; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 2 ;. 4.Konesję MSWiA na świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie określonym w art.3 ust.2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w formie załącznika Nr 3; . 5.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia ,który został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznik Nr4; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika w formie załącznik Nr 5; 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy Pzp w formie załącznik Nr 6;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach