Przetargi.pl
Dostawa i montaż membran do stacji wzbogacania biogazu wysypiskowego

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 725 000 , fax. 586 727 474
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 586 725 000, fax. 586 727 474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż membran do stacji wzbogacania biogazu wysypiskowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot umowy składają się m.in.: A. Prace projektowe obejmujące: 1) opracowanie projektu technicznego istniejącej u Zamawiającego instalacji stacji kondycjonowania z uwzględnieniem planowanego montażu dostarczonych membran, dalej zwaną „instalacją”, który to projekt zostanie uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), 2) opracowanie projektu technologicznego instalacji wraz ze schematami ideowymi instalacji, 3) opracowanie projektu powykonawczego instalacji. B. Dostawa membran wraz z elementami koniecznymi do prawidłowego ich montażu. C. Prace montażowe, tj.: demontaż wymienianych membran a następnie montaż nowych membran wraz ze wszystkimi instalacjami towarzyszącymi, tzn. składających się z urządzeń pomiarowych, przy czym zdemontowane przez Wykonawcę części pozostają własnością Zamawiającego i nie mogą opuścić jego zakładu. D. Próby Rozruchowe. E. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego. F. Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu następującej dokumentacji: a) instrukcji obsługi i eksploatacji (obejmującą swym zakresem wymagania BHP i p.poż) wraz z interpretacją możliwych błędów i usterek; b) harmonogramu serwisowania zamontowanych membran wraz z przewidywanymi kosztami serwisów; c) dokumentacji Techniczno – Ruchowej dostarczanych urządzeń; d) wyników pomiarów kontrolnych, prób szczelności oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych – zgodne z warunkami UDT; e) wyników pomiarów elektrycznych w zakresie spełnienia dodatkowej ochrony od porażeń; f) raportu ze sprawdzenia funkcjonalnego działania automatyki; g) deklaracji zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń; h) protokołu odbioru instalacji przez inspektora UDT dopuszczającym instalację do ekloatacji zgodnie z WUDT; i) raportu z zakończenia prób rozruchowych. Wszystkie dokumenty wymienione powyżej w lit od a) do i) zostaną sporządzone w języku polskim i dostarczone w wersji papierowej, w 4 (słownie: czterech) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym w formacie PDF, zaś rysunki i schematy w formacie DWG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 42514000-2 Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów 42514300-5 Aparatura filtrująca 42514320-1 filtry gazu UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017.1759), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach