Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ujętego w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia / wyposażeniem) ujętego w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w 6 (słownie sześciu) zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Szafka lekarska (medyczna) oszklona - 10 sztuk b) Szafka przyłóżkowa - 6 sztuk c) Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy - 3 sztuki d) Parawan chromowany dwuczęściowy - 10 sztuk e) Łóżko szpitalne specjalistyczne - 4 sztuki f) Łóżko szpitalne - wersja podstawowa - 3 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 1 stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 1. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 1 minimum: a) 12 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1a), 1c), 1d); b) 24 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1b), 1e), 1f) zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu zamówienia (szkolenie dotyczy części c) i e) Zadania nr 1) i przekazanie do użytku. Zadanie nr 2: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Stolik na aparaturę medyczną (EKG) - 3 sztuki b) Stolik medyczny / taboret lekarski na kółkach - 10 sztuk c) Stolik zabiegowy podwójny blat szklany - 1 sztuka d) Stolik opatrunkowy (wózek wielofunkcyjny) - 2 sztuki e) Stojak na wlewy kroplowe z czterema uchwytami - 10 sztuk f) Kozetka - leżanka lekarska metalowa - 3 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 2 stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 2. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 2 minimum: a) 12 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1a), 1b), 1e) b) 24 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1c), 1d), 1f) zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów) i przekazanie do użytku. Zadanie nr 3: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Stolik opatrunkowy (wózek wielofunkcyjny ze stelażem kroplówkowym) - 1 sztuka b) Stolik do narzędzi chirurgicznych - 3 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 3 stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 3. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 3 minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 4: 1. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pracowni dydaktycznych, w tym: a) Łóżeczko specjalistyczne dla niemowląt - 2 sztuki b) Łóżeczko specjalistyczne dla niemowląt 3 segmentowe - 2 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 4 stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 4. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 4 minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie), sprawdzenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 5: 1. Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, w tym: a) Drabinka gimnastyczna - 5 sztuk b) Materac rehabilitacyjny trzysegmentowy poliuretanowy - 4 sztuki c) Materac gimnastyczny trzyczęściowy poliuretanowy - 16 sztuk d) Materac rehabilitacyjny czterosegmentowy poliuretanowy - 4 sztuki w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 5 stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 11 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 5. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 5 minimum: a) 12 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1b), 1c), 1d), b) 24 miesięcznego okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 1a) zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie (złożenie - dotyczy części a) Zadania nr 5) i przekazanie do użytku. Zadanie nr 6: 1. Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, w tym: a) Piłka rehabilitacyjna fasolka - 3 sztuki b) Worek sako standard - 5 sztuk w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 6 stanowiącym załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 12 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla Zadania nr 6. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania w zakresie Zadania nr 6 minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 12 do SIWZ. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie i przekazanie do użytku. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i innych produktów do prowadzenia terapii podciśnieniowej ran
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa sprzętu specjalistycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa urządzenia do badania czystości powierzchni metodą płytek kontaktowych z zastosowaniem aplikatora wraz z podłożami.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa akcesoriów wymiennych do wstrzykiwacza kontrastów CT Expres 4D
Dodano: 2016-04-29 - dostawa cewników balonowych, stentów, cewniki do zabiegów endowaskularnych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń i Zakładu Diagnostyki radiologicznej.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa urządzenia do badania czystości powierzchni metodą płytek kontaktowych z zastosowaniem aplikatora wraz z podłożami
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa materiałów okulistycznych.
Dodano: 2016-04-04 - dostawa sprzętu medycznego do wykonywania dializy ciągłej wraz z dzierżawą aparatu oraz dzierżawa dwóch aparatów do prowadzenia hemodializy
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa retraktora narządów miękkich na potrzeby COZL
Dodano: 2015-09-24