Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej ogłasza przetarg
- Adres: 31-559 Kraków, Półkole 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej
Półkole 11
31-559 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 350696625 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://owpp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar ( szafa duża i szafa mała) do nowej siedziby Zamawiającego tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków, wraz z zapewnieniem gwarancji.2.Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla danej części Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ).3.Dostawa i montaż mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z wykonaniem, transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych meblach.4. Dostawa i montaż w ramach danej części zamówienia odbędzie się w dniach roboczych, będących jednocześnie dniami pracy Placówki szkolnej, w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dzień robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.5. Wykonawca niezwłocznie po zawarciu Umowy zobowiązany będzie do:5.1. samodzielnego dokonania zwymiarowanie miejsc przeznaczonych do zabudowy oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostosowanie planowanej zabudowy do zaktualizowanych wymiarów i warunków technicznych wykonania zabudowy meblowej.5.2. przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów lub wzornik z proponowaną kolorystyką materiałów i dodatków wykończeniowych (uchwyty, okucia itd.), z których wykonany będzie przedmiot zamówienia.6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble i elementy składowe mebli były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), sprawne, zdatne do umówionego użytku, spełniające określone w SWZ wymagania funkcjonalne oraz były wolne od wad fizycznych i prawnych.7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty lub elementy składowe, jeżeli wymagają tego przepisy prawa powszechne obowiązującego, były dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, posiadały: deklarację zgodności CE, odpowiednie atesty lub certyfikaty; oraz były zgodne z obowiązującymi normami dla danego produktu, powyższe również dotyczy poszczególnych komponentów użytych do wykonania produktu.8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble w ramach określonych kolorów stanowiły estetyczny komplet, były z tej samej serii produktowej w tych samych odcieniach i z tego samego materiału.9. Miejscem spełnienia świadczenia będzie nowa siedziba Zamawiającego, tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar (zabudowa sekretariatu) do nowej siedziby Zamawiającego tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków, wraz z zapewnieniem gwarancji.2.Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla danej części Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ).3.Dostawa i montaż mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z wykonaniem, transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych meblach.4. Dostawa i montaż w ramach danej części zamówienia odbędzie się w dniach roboczych, będących jednocześnie dniami pracy Placówki szkolnej, w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dzień robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.5. Wykonawca niezwłocznie po zawarciu Umowy zobowiązany będzie do:5.1. samodzielnego dokonania zwymiarowania miejsc przeznaczonych do zabudowy oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostosowanie planowanej zabudowy do zaktualizowanych wymiarów i warunków technicznych wykonania zabudowy meblowej.5.2. przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów lub wzornik z proponowaną kolorystyką materiałów i dodatków wykończeniowych (uchwyty, okucia itd.), z których wykonany będzie przedmiot zamówienia.6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble i elementy składowe mebli były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), sprawne, zdatne do umówionego użytku, spełniające określone w SWZ wymagania funkcjonalne oraz były wolne od wad fizycznych i prawnych.7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty lub elementy składowe, jeżeli wymagają tego przepisy prawa powszechne obowiązującego, były dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, posiadały: deklarację zgodności CE, odpowiednie atesty lub certyfikaty; oraz były zgodne z obowiązującymi normami dla danego produktu, powyższe również dotyczy poszczególnych komponentów użytych do wykonania produktu.8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble w ramach określonych kolorów stanowiły estetyczny komplet, były z tej samej serii produktowej w tych samych odcieniach i z tego samego materiału.9. Miejscem spełnienia świadczenia będzie nowa siedziba Zamawiającego, tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI WG 2 CZĘŚĆI
Dodano: 2024-06-06 - Zakup i montaż specjalistycznych mebli do gabinetów zabiegowych
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa i montaż mebli w dwóch pomieszczeniach budynku Centrum Kulturalnego w Niedomicach w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia dla Centrum Kulturalnego w Niedomicach”
Dodano: 2023-10-02 - Sukcesywna dostawa zabudów meblowych oraz mebli typowych na wymiar dla Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Małopolskiego Centrum Chorób Zakaźnych
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mebli oraz wyposażenia SI
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-06-09