Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar

Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-559 Kraków, Półkole 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej
    Półkole 11
    31-559 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 350696625
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://owpp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar ( szafa duża i szafa mała) do nowej siedziby Zamawiającego tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków, wraz z zapewnieniem gwarancji.2.Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla danej części Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ).3.Dostawa i montaż mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z wykonaniem, transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych meblach.4. Dostawa i montaż w ramach danej części zamówienia odbędzie się w dniach roboczych, będących jednocześnie dniami pracy Placówki szkolnej, w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dzień robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.5. Wykonawca niezwłocznie po zawarciu Umowy zobowiązany będzie do:5.1. samodzielnego dokonania zwymiarowanie miejsc przeznaczonych do zabudowy oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostosowanie planowanej zabudowy do zaktualizowanych wymiarów i warunków technicznych wykonania zabudowy meblowej.5.2. przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów lub wzornik z proponowaną kolorystyką materiałów i dodatków wykończeniowych (uchwyty, okucia itd.), z których wykonany będzie przedmiot zamówienia.6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble i elementy składowe mebli były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), sprawne, zdatne do umówionego użytku, spełniające określone w SWZ wymagania funkcjonalne oraz były wolne od wad fizycznych i prawnych.7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty lub elementy składowe, jeżeli wymagają tego przepisy prawa powszechne obowiązującego, były dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, posiadały: deklarację zgodności CE, odpowiednie atesty lub certyfikaty; oraz były zgodne z obowiązującymi normami dla danego produktu, powyższe również dotyczy poszczególnych komponentów użytych do wykonania produktu.8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble w ramach określonych kolorów stanowiły estetyczny komplet, były z tej samej serii produktowej w tych samych odcieniach i z tego samego materiału.9. Miejscem spełnienia świadczenia będzie nowa siedziba Zamawiającego, tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar (zabudowa sekretariatu) do nowej siedziby Zamawiającego tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków, wraz z zapewnieniem gwarancji.2.Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla danej części Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ).3.Dostawa i montaż mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z wykonaniem, transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych meblach.4. Dostawa i montaż w ramach danej części zamówienia odbędzie się w dniach roboczych, będących jednocześnie dniami pracy Placówki szkolnej, w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dzień robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.5. Wykonawca niezwłocznie po zawarciu Umowy zobowiązany będzie do:5.1. samodzielnego dokonania zwymiarowania miejsc przeznaczonych do zabudowy oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostosowanie planowanej zabudowy do zaktualizowanych wymiarów i warunków technicznych wykonania zabudowy meblowej.5.2. przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów lub wzornik z proponowaną kolorystyką materiałów i dodatków wykończeniowych (uchwyty, okucia itd.), z których wykonany będzie przedmiot zamówienia.6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble i elementy składowe mebli były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), sprawne, zdatne do umówionego użytku, spełniające określone w SWZ wymagania funkcjonalne oraz były wolne od wad fizycznych i prawnych.7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty lub elementy składowe, jeżeli wymagają tego przepisy prawa powszechne obowiązującego, były dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, posiadały: deklarację zgodności CE, odpowiednie atesty lub certyfikaty; oraz były zgodne z obowiązującymi normami dla danego produktu, powyższe również dotyczy poszczególnych komponentów użytych do wykonania produktu.8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble w ramach określonych kolorów stanowiły estetyczny komplet, były z tej samej serii produktowej w tych samych odcieniach i z tego samego materiału.9. Miejscem spełnienia świadczenia będzie nowa siedziba Zamawiającego, tj. os. Willowe 35, 31-902 Kraków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach