STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. +48508082032, +48506656760
REGON: 384503002 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA” w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia „„Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz montaż mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w przedmiarach (załącznik nr 8) oraz dokumentacji projektowej (załącznik nr 9), których zakres obejmuje w szczególności: 1.) Wykonanie mebli zgodnie z dokumentacją projektową 2.) Dostawa oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem gastronomicznym zgodnie z założeniami zawartymi w załącznikach numer 1 oraz 2. 3.) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki umowy zawierają załączniki do niniejszego SIWZ 4. Wykonawca zrealizuje dostawy do miejsca przeznaczenia własnym transportem, na własny koszt. 5. Wykonawca dostarczone meble zamontuje zgodnie z przeznaczeniem. 6. Montaż mebli z wyposażeniem będzie uzależniony od pozostałych prac budowlanych z zgodnie z przedmiarami robót. 7. Dokumentacją projektową należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej, oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF, dwg, xls, doc. 8. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania na własny koszt wszelkich uzgodnień i opinii wynikłych w trakcie wykonania dokumentacji projektowej niezbędnych do realizacji zamówienia. 10. Niezwłocznie po podpisaniu umowy dokonać wizji lokalnej z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego na terenie budowy, w tym wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności w tym uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy do należytego wykonania przedmiotu umowy. 11. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy wykona zgodnie z zakresem prac przewidzianych do wykonania, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w szczególności z techniczno-budowlanymi i normami, z zachowaniem należytej staranności, oraz dotrzyma umówionych terminów i sposobu realizacji. 12. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się wnikliwie z dokumentami (przedmiarami, dokumentacją projektową), oraz oświadcza, że są one kompletne, spójne, wyczerpujące oraz pozwalają na terminowe wykonanie robót zgodnie z umową. 13. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej dostaw wraz z montażem w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola. 15. W razie dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania niespełniających wymienionych parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadających wady ukryte Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na spełniający te wymogi, Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego faksem, drogą mailową, telefonicznie bądź osobiście, z informacją o przedmiocie dostaw. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za: Nie dotyczy Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4.) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3. 5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. 17. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną (dokument nieobowiązkowy na etapie składania ofert). 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli oraz krzeseł i foteli dla potrzeb Psychiatrycznego Oddziału Dziennego
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa mebli do Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o. – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa mebli gotowych i w zabudowie dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-06 - „Dostawa i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu „NISKO CORAZ WYŻEJ – PODNIESIENIE POTENCJAŁU EKONOMICZNO – GOSPODARCZEGO MIASTA I KONKURENCYJNOŚCI ŻYCIA W MIEŚCIE” .
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa mebli
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Seniora oraz Regionalnej Izby Pamięci w Lesku
Dodano: 2021-02-25