Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-159 Kraków, Al. Słowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 305 200 , fax. 126 331 351
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
Al. Słowackiego
31-159 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 305 200, fax. 126 331 351
REGON: 35054571900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku: część nr 2 – Dostawa i montaż mebli do przebudowywanych gabinetów dyrektorów, sekretariatu oraz sali narad z zapleczem socjalnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku: część nr 2 – „Dostawa i montaż mebli do przebudowywanych gabinetów dyrektorów, sekretariatu oraz sali narad z zapleczem socjalnym” obejmująca następujące zadania: Pakiet a - 1) Wyposażenie do sali narad, w tym: Stół konferencyjny eliptyczny z krzesłami konferencyjnymi; Szafa ubraniowa i szafki wiszące 2) Stolik śniadaniowy z 3-ma krzesłami do pomieszczenia socjalnego Pakiet b - 1) Ekspozytory do sali narad – wg projektu 2) Zabudowy meblowe do pomieszczenia socjalnego - kuchni – wg. projektu wykonawczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: na pakiet a - 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) na pakiet b - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Ponadto: 1. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp, należy przedłożyć: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-8 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunku; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp, należy przedłożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca albo, w przypadku gdy nie należy do grupy kapitałowej; informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku, kiedy odrębne oferty złożą Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną