Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o.

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 52
    66235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
    REGON: 8046718700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli (wg poniższej tabeli) wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. Miejsce ustawienia mebli wskazane jest w rzutach poszczególnych kondygnacji budynków, będącymi załącznikami do SIWZ, tj. odpowiednio nr 7-10 L.p Nazwa wyposażenia 1 Meble Biurowe 2 Meble do gabinetów zabiegowych 3 Meble do kuchni i pomieszczeń socjalnych 4 Recepcje i meble inne 5 Siedziska 6 Meble przemysłowe 7 Inne 8 Wartość ogółem 2. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ) i istotnych postanowieniach umowy oraz w ofercie Wykonawcy. 3. Ilekroć w załączniku numer 2 i 6 do SIWZ użyta jest nazwa własna Zamawiający dopuszcza dostarczenie mebli równoważnych; dostarczone meble muszą spełniać wymogi techniczne, funkcjonalne i użytkowe mebli wskazanych w załączniku numer 2 i 6 do SIWZ. 4. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich ustawienie. 5. Przed wykonaniem mebli pod zabudowę należy wykonać pomiar wnętrza. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynków nr 2,3 i 4 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. celem szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem robót montażowych. Wizję lokalną w miejscu planowanych dostaw i montaży należy przeprowadzić przed złożeniem oferty, w dni robocze w godz. 8:00 – 15:00 – po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Jeżeli wykonawca nie skorzysta z uprawnienia wizji lokalnej , Zamawiający nie będzie ponosić negatywnych konsekwencji takiego zaniechania Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości : 10 000,00 PLN słownie (dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - konto nr 23 1130 1222 0030 2040 7620 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego w Zielonej Górze UWAGA: Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: „Wadium – przetarg - nr sprawy: 17/meble/16 ” O skuteczności czynności wniesienia wadium w pieniądzu decydować będzie data (dzień oraz godzina) wpływu przedmiotowych środków finansowych na wskazany wyżej rachunek bankowy zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wymienionej w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp, oryginał dokumentu dotyczący przedmiotowego poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt XVII.4. SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. 6. Okoliczności i procedurę zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach