Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 1)Zakres zamówienia obejmuję dostawę i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137w tym: a)Siedziska wiszące, rozkładane, mocowane do pionowego panela zamocowanego do ściany, montaż na kotwy chemiczne - 108 szt., b)Ławka wolnostojąca z możliwością mocowania do podłoża - 20 szt. c)Ława wolnostojąca do stołu przyściennego - 24 szt. d)Stół przyścienny w kształcie litery S w formie panelu przyściennego, montaż na kotwy chemiczne - 12 szt. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ w tym: a)Charakterystyka produktu Nr 1 - 4 ZAŁĄCZNIK NR 1a, b)Rysunki techniczne i wizualizacje ZAŁĄCZNIK NR 1b, Powyższa dokumentacja opracowana została przez firmę LOCUM M. Paszyn Sp. Komandytowa, ul Lipowa 33, 62-800 Kalisz. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w dokumencie wymienionym w pkt 2) uważa się za obowiązujące. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i montażu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w terminie w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4)Zamawiający zastrzega, że Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za technologię i sposób montowania mebli do ścian i podłoża budynku. Uwzględniając istniejące warunki montażu tj. rodzaj ścian, podłoża. Jak również uwzględniające łatwość demontażu do celów serwisowania elementów ruchomych siedziska, oraz na czas bieżących remontów ścian w pomieszczeniach. 5)Zamawiający oczekuje wysokiego standardu wykończenia, z wykorzystaniem najlepszych materiałów dostępnych na rynku, posiadających wymagane prawem atesty, jak również spełniające obowiązujące przepisy i normy, ze szczególnym uwzględnieniem spełnienia przepisów przeciwpożarowych. Ww. dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. 6)Oferowane produkty mają odpowiadać normom/certyfikatom wynikającym z ZAŁĄCZNIKA nr 1 do SIWZ. Za równoważne ww. normom/certyfikatom, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach. 7)Produkty dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą: a)nowe nieużywane wcześniej w innych projektach tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy, b)posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta lub dostawcę, c)zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z tiret a i b oznacza, że będą one urządzeniami posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, 8)Warunki ogólne dotyczące gwarancji i serwisowania: a)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostawę i montaż mebli przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania przedmiotu zamówienia ujawnionych wad. b)Wykonawca w czasie trwania gwarancji rękojmi zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych minimum raz w roku w czasie trwania gwarancji. c)W przypadku wystąpienia usterki w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancyjnym z przyczyn nie wynikłych z niewłaściwej eksploatacji lub zdarzeń losowych, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia usterki w terminie 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego. d)Do usunięcia usterki serwis przystąpi nie później, niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. e)W okresie gwarancyjnym koszty transportu sprzętu do i z punktu naprawczego Wykonawca pokryje we własnym zakresie. f)Wykonawca zobowiązuje się przenieś na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców produktów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 9)Wykonawca przed wykonaniem i dostarczeniem mebli skontaktuję się z Zamawiającym celem potwierdzenia ich wielkości i koloru płyty meblowej, tapicerki itp. 10)Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas dostawy i montażu. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu prac w miejsce docelowego przeznaczenia. 11)Wykonawca winien zorganizować i realizować dostawę i montaż w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 12)Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013..907 z późn. zm.), jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane, jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji SIWZ. 13)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do, SIWZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ 14)Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach