Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W RAMACH PROJEKTU: REWITALIZACJA BUDYNKU DWORCA W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W RAMACH PROJEKTU: REWITALIZACJA BUDYNKU DWORCA W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do siwz); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 2 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 5 do siwz). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dowóz mebli w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Ostróda, wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem (wniesienie). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje montaż (złożenie i ustawienie mebli) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 uPzp. 3. Oferowane meble winny spełniać aktualne normy PN-EN. Zamawiający nie wymaga, aby atesty były dołączone do oferty, zgodnie z § 6 ust. 5 projektu umowy (załącznik nr 5 do siwz): wraz z dostawą mebli Dostawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty do ich odbioru, tj. stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., odnoszące się zarówno do materiałów i elementów, z których wykonano meble jak i do gotowych wyrobów. Poprzez stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. należy rozumieć, jeżeli są wymagane dla danego asortymentu, m.in. aktualne: atesty ścieralności, higieniczności, trudnopalności, higieniczności, wytrzymałościowe i certyfikaty bezpieczeństwa. 4. Zamówienie będzie sfinansowane Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 4. Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast. Działanie 4.2. Rewitalizacja miast
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-08-13 do godz. 8:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6 uPzp): 1) w formie pieniądza: przelewem na konto: BGŻ S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2014-08-13 o godz. 8:00. 2) w innych formach dopuszczonych uPzp (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach