Przetargi.pl
dostawa i montaż mebli, urządzeń multimedialnych oraz systemu zarządzania obradami w sali sesyjnej Ratusza Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż mebli, urządzeń multimedialnych oraz systemu zarządzania obradami w sali sesyjnej Ratusza Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa i montaż mebli, urządzeń multimedialnych oraz systemu zarządzania obradami w sali sesyjnej Ratusza Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa, montaż i konfiguracja mebli konferencyjnych, urządzeń multimedialnych oraz zintegrowanego z meblami systemu wspomagania obsługi sesji Rady Miejskiej w sali sesyjnej Ratusza Miejskiego ( na poddaszu), a w tym: 1) dostawa mebli konferencyjnych: stołów, mównicy, podestów, krzeseł, foteli, obudowy kabin tłumaczy, szaf i stołów technicznych; 2) dostawa urządzeń multimedialnych i wyposażenia sali sesyjnej; 3) dostawa aplikacji sterujących systemem zarządzania obradami wraz z licencjami; 4) montaż mebli i urządzeń, 5) konfiguracja urządzeń i systemów wraz z niezbędnym okablowaniem stanowisk, 6) rozruch systemu 7) szkolenie użytkownika, 8) wykonanie wszelkich innych robót, prac i czynności umożliwiających właściwie utworzenie i funkcjonowania sali sesyjnej zgodnie z programem zawartym opisanym w załączonych materiałach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391530009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach