Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni

Szkoła Podstawowa nr 20 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-575 Gdynia, ul. Starodworcowa 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 629-39-30 , fax. 058 669-03-19
  • Data zamieszczenia: 2010-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 20
    ul. Starodworcowa 36 36
    81-575 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 629-39-30, fax. 058 669-03-19
    REGON: 00021316700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.2 Meble muszą być fabrycznie nowe i kompletne oraz objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją Wykonawcy, liczoną od daty bezusterkowego, protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. 3.3 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania bezpłatnych napraw dostarczonych mebli lub wymiany ich na wolne od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych. 3.4 Jeżeli w okresie gwarancji dostarczone meble ulegną uszkodzeniu, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy w ciągu 7 dni od chwili zgłoszenia. Po dokonaniu 3 napraw lub w przypadku, gdy naprawa okaże się niemożliwa, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na nowe. 3.5 Meble wykonane wadliwie, Wykonawca zobowiązuje się odebrać własnym transportem i wymienić na meble bez wad, zgodne z wymogami SIWZ w ciągu 7 dni. 3.6 Wszystkie szuflady winny być wyposażone w system prowadnic. 3.7 Szuflady i drzwiczki w meblach winny być wyposażone w uchwyty bądź inne rozwiązania umożliwiające wysuwanie szuflad bądź otwieranie drzwiczek. 3.8 Przedmiot zamówienia winien posiadać certyfikat jakości lub deklaracje zgodności z normami UE, potwierdzające dopuszczenie produktów do stosowania w placówkach edukacyjnych. 3.9 Wszystkie dostarczone meble winny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie, a w szczególności spełniać normę PN-EN 1729-1 :2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. 3.10 Koszty transportu, za i wyładunku, montażu oraz inne koszty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. 3.11 W przypadku, gdy opis zamawianych mebli nie zawiera jakiś istotnych dla Wykonawcy szczegółów, ma on zastosować się do ogólnie przyjętych standardów w zakresie, w którym opis jest niewystarczający, pod warunkiem, że odstępstwa te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego oraz nie spowodują dostarczenia mebli gorszej jakości. 3.12 Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa Nr 20 w Gdyni, ul. Starodworcowa 36 3.13 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [ PLN]. 3.14 Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3.15 Dostawa i montaż Przedmiotu zamówienia nastąpi sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż przed upływem ostatecznego terminu określonego w 3 § umowy. O dokładnym terminie dostawy i montażu Zamawiający zostanie poinformowany przez Wykonawcę, nie później niż na 2 dni robocze przed planowaną dostawą i montażem. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia substancji budynku ( uszkodzenia tynku ścian, uszkodzenia podłóg ) 3.17 Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 3.18 Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wskazaną w ofercie część zamówienia powierzoną podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4857_.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach