Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 111 30 , fax. 18 26 524 68
- Data zamieszczenia: 2012-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce
ul. 3 Maja 1 1
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 18 26 111 30, fax. 18 26 524 68
REGON: 49290231300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zubrzycy Górnej w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zubrzycy Górnej w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Dostawa i montaż mebli szkolnych: - szafka z szufladami 1 szt. - regał z półkami 1 szt. - regał z szufladami i półkami 2 szt. - regał z szafką 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ 2. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca 3. Meble szkolne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 482 5. Główny przedmiot CPV: 39100000-3 Meble 39160000-1 Meble szkolne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup pierwszego wyposażenia dla potrzeb Szatni pracowników Szpitala
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa i montaż mebli oraz lodówki podblatowej dla WGGiOŚ
Dodano: 2016-07-19 - Sukcesywne wykonywanie zabudów meblowych oraz mebli typowych na wymiar dla Jednostek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa mebli dla Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki
Dodano: 2016-06-15 - dostawa i montaż mebli dla WGGiIŚ - KC-zp.272-267/16
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia, w ramach pierwszego wyposażenia oraz doposażenia pomieszczeń w budynkach szpitalnych, przy realizacji zadania inwestycyjnego mającego na celu dostosowanie pomieszczeń do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego.
Dodano: 2016-06-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia meblowego wraz z transportem, wniesieniem, montażem, złożeniem (skręceniem) i ustawieniem mebli we wskazanych przez zamawiającego miejscach w pomieszczeniach budynku Wydziału Prawa i Administracji UJ, przy ul. Krupniczej 33A w Krakowie
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa wraz z montażem bud i kojców dla psów służbowych Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa mebli do sali wykładowej nr 5 oraz do 2 pokoi pracowniczych dla WGGiOŚ KC-zp.272-199/16
Dodano: 2016-05-24