Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Włocławska 167
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 622 71 62 , fax. 56 622 71 62
- Data zamieszczenia: 2015-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Włocławska 167 167
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 622 71 62, fax. 56 622 71 62
REGON: 87172344500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pozyczki.kujawsko-pomorskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli, sprzętu kuchennego i artykułów gospodarstwa domowego dla Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego sp. z o.o. w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, sprzętu kuchennego i artykułów gospodarstwa domowego, przeznaczonych do użytkowania, do budynków Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego sp. z o.o. położonego w: a. Toruniu przy ul. Przedzamcze 8, b. Bydgoszczy przy ul. Gimnazjalnej 2a, c. Włocławku przy ul. Toruńskiej 30. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia w planowanym terminie do 15 lipca 2015 r. 2) Przekazania Zamawiającemu instrukcji w języku polskim, kart produktów opisujących min. nazwę producenta, typ, model sprzętu i oprogramowania, kart gwarancyjnych i wymaganych atestów. 3) Wykonawca zobowiązany jest u dzielić minimalnej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia, określony w załączniku nr 1 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 4) Wykonawca zobowiązany jest w czasie co najmniej 10 dni roboczych przed planowanym podjęciem prac montażowych uzgodnić z zamawiającym termin przystąpienia do wykonania dostawy i usługi. 5) Wykonawca w cenie zawartej w formularzu cenowym uwzględni wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia (w szczególności upusty, rabaty, koszty transportu, czy koszty zabezpieczenia przed uszkodzeniem w trakcie transportu, ubezpieczenia). 6) Wykonawca po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) dostarczonego i zamontowanego towaru, wystawi fakturę z terminem płatności 30 dniowym. 7) Sprzęt i meble należy dostarczyć odpowiednio dla każdej lokalizacji w: a. Toruniu przy ul. Przedzamcze 8 według opisu przedstawionego w załączniku nr 1a do siwz. b. Bydgoszczy przy ul. Gimnazjalnej 2a według opisu przedstawionego w załączniku nr 1b do siwz. c. Włocławku przy ul. Toruńskiej 30 według opisu przedstawionego w załączniku nr 1c do siwz. 8) Wszystkie meble muszą być w kolorze D9300 PE Grusza polna, lub w kolorze zbliżonym do posiadanych mebli, znajdujących się w siedzibie Zamawiającego w Toruniu, przy ul. Włocławskiej 167. 9) Po udzieleniu zamówienia zamawiający zaleca dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu dopasowania mebli do stanu faktycznego pomieszczeń. 10) Po udzieleniu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zweryfikować wymiary pomieszczeń oraz sposób doprowadzenia mediów w celu uszczegółowienia dokładnych rozmiarów poszczególnych mebli, zmiany będą mogły wynieść maksymalnie +/- 5% o ile w opisie nie jest wskazane inaczej. Zmiana przekraczająca podany wymiar musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego w formie pisemnej bez konieczności zawarcia aneksu. W przypadku późniejszego wystąpienia niezgodności wymiarów pomieszczenia i wyposażenia w trakcie procesu instalacji koszty koniecznych zmian ponosi Wykonawca. Montaż wyposażenia ma polegać na dostarczeniu, ustawieniu lub zamontowaniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. 11) Wykonawca dostarczy meble fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, które nie będą przedmiotem praw osób trzecich. 12) Załączone zdjęcia/projekty mebli, sprzętu kuchennego i artykułów gospodarstwa domowego stanowią tylko wizualizację oczekiwań Zamawiającego, mają charakter pomocniczy dla Wykonawcy w celu zmaterializowania opisu danego przedmiotu. Nie stanowią w żadnym wypadku ograniczenia konkurencji i nierównego traktowania Wykonawców na rynku. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. Wymagania zamawiającego dotyczące podwykonawstwa zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pozyczki.kujawsko-pomorskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do produkcji i remontu polowego sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa regałów przesuwnych oraz stacjonarnych na wyposażenie archiwum WKU w Łodzi ul. Źródłowa.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu o konstrukcji drewnianej, metalowej, regałów bibliotecznych, sprzętu tapicerowanego oraz gablot na eksponaty
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla ZS nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa narzędzi i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa regałów przesuwnych oraz stacjonarnych na wyposażenie archiwum Klubu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów do produkcji i remontu polowego sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa sprzętu o konstrukcji drewnianej, metalowej oraz krzeseł i foteli.
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa sprzętu o konstrukcji drewnianej, metalowej oraz krzeseł i foteli
Dodano: 2015-10-29