Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Drzewicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-340 Drzewica, ul. Stanisława Staszica 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 48 37507980; 375 5221 , fax. 48 375 66 41
- Data zamieszczenia: 2015-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Drzewicy
ul. Stanisława Staszica 22 22
26-340 Drzewica, woj. łódzkie
tel. 48 37507980; 375 5221, fax. 48 375 66 41
REGON: 10115487700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.drzewica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli, rolet okiennych, wyposażenia wypoczynkowego, mebli do szatni i innych pomieszczeń, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo dzieciom w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-10-073/15: Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie i Mieście Drzewica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, rolet okiennych, wyposażenia wypoczynkowego, mebli do szatni i innych pomieszczeń, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo dzieciom w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-10-073/15: Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie i Mieście Drzewica, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę i Miasto Drzewica. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 2.Wszystkie dostarczone materiały, meble i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci. 3.Rzeczy przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych do realizacji m.in. zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat. 4.Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 5.Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 6.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy oraz tam gdzie jest to wymagane dokonać jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Radzicach Dużych, Szkoła Podstawowa w Idzikowicach, Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Domasznie, Szkoła Podstawowa w Brzustowcu oraz szkoły filialne w Jelni i Krzczonowie. 7.Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,- zł. (słownie: trzy tysięce złotych). 2.Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1)Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zespołu Ekonomiczno -Administracyjnego Szkół w Drzewicy, Bank Spółdzielczy w Przysusze, oddział w Drzewicy, nr: 14 9145 1011 4002 9966 2000 0004, w terminie do dnia 31.07.2015 r. do godz. 11.00. 2)Wadium należy wnieść zgodnie z zasadami określonymi w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy (II piętro) w terminie do dnia 31.07.2015 r. do godz. 11.00. 3.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania całości zadania (w dniach)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, rolet i wyposażenia w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia szatni oraz dodatkowego wyposażenia, Zadanie 2 - dostawa i montaż stołów i krzeseł przedszkolnych oraz pozostałych krzeseł, Zadanie 3 - dostawa mebli wypoczynkowych, wyposażenia wypoczynkowego oraz pozostałego wyposażenia, Zadanie 4 - dostawa i montaż rolet okiennych,
Dodano: 2015-10-22 - Realizacja Projektu Punkt Przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zachorzowie z siedzibą w Psarach
Dodano: 2014-07-24 - Doposażenie oddziału przedszkolnego w sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Modernizacja warunków funkcjonowania oddziału przedszkolnego w Gminie Grabica.
Dodano: 2014-07-22 - Realizacja Projektu Przyjazne przedszkola w Gminie Sławno - zadanie 2 - Dostosowanie pomieszczeń oraz zadanie 3 - Wyposażenie
Dodano: 2014-06-23 - Realizacja Projektu Przyjazne przedszkola w Gminie Sławno - zadanie 2 - Dostosowanie pomieszczeń oraz zadanie 3 - Wyposażenie
Dodano: 2014-05-30 - Zakup mebli dla przedszkola w Rozprzy w tym zakup wyposażenia w ramach realizowanego projektu pn. Budowa przedszkola w Rozprzy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 dla Działania V.3 Infrastruktura edukacyjna
Dodano: 2009-07-13