Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi 1-osb. na III p. nr 306,311,317 oraz na IV p. nr 405, 406,407,408,409,410,411,412,413,415,417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap I: Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi 2-osb. od nr 123 do nr 126 na I p.; - trzech pokoi 1-osb. nr: 306,311,317, gab. lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III p.; - dziewiętnastu pokoi 1-osb. od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV p.; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V p.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Okrzei 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8661201 , fax. 74 8661203
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju
    ul. Okrzei 1 1
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8661201, fax. 74 8661203
    REGON: 89045062700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi 1-osb. na III p. nr 306,311,317 oraz na IV p. nr 405, 406,407,408,409,410,411,412,413,415,417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap I: Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi 2-osb. od nr 123 do nr 126 na I p.; - trzech pokoi 1-osb. nr: 306,311,317, gab. lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III p.; - dziewiętnastu pokoi 1-osb. od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV p.; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V p.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli pokojowych, elementów wyposażenia i wystroju do pokoi jednoosobowych na III piętrze nr 306, 311, 317 oraz na IV piętrze nr 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym Bristol MSW w Kudowie-Zdroju na podstawie dokumentacji projektowej Etap I: Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi dwuosobowych od nr 123 do nr 126 na I piętrze budynku; - trzech pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III piętrze budynku; - dziewiętnastu pokoi jednoosobowych od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV piętrze budynku; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V piętrze budynku; z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - w obiekcie: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju. 1) Łóżko drewniane, wolnostojące szt. 14 2) Materac do łóżka szt. 14 3) Fotel szt. 13 4) Krzesło biurowe szt. 1 5) Szafka nocna (przyłóżkowa) szt. 14 6) Szafka otwarta montowana do ściany szt. 15 7) Stolik z minibarem szt. 14 8) Kosz na śmieci zamykany 12-15 l szt. 14 9) Szafa ubraniowa - typ 1 szt. 13 10) Szafka wisząca, zamknięta szt. 11 11) Szafa stojąca na segregatory (aktowa) szt. 3 12) Wieszak ścienny stalowy szt. 14 13) Szafka łazienkowa wbudowana szt. 14 14) Firany, zasłony kpl. 14 15) Kosz na śmieci zamykany 6-9 l szt. 14 16) Uchwyt na papier toaletowy szt. 14 17) Szczotka WC szt. 14 18) Drążek na ręczniki szt. 14 19) Wieszak na ręczniki szt. 14 20) Wieszak punktowy szt. 14 21) Półka narożna szt. 14 Szczegółowy opis oraz zestawienie poszczególnych ilości zawiera Projekt wykonawczy wyposażenia wnętrz oraz przedmiar stanowiące załączniki do SIWZ. Ogólne wytyczne do mebli: 1) wszystkie nóżki mebli powinny umożliwiać ich poziomowanie; 2) zaleca się użycie płyt jednego producenta, zachowując parametry gęstości (>_730 kg/m3) oraz spełnienie wymagania normy PN EN 14322, okleina modyfikowana tożsama kolorystycznie, fakturowo i materiałowo z okleiną zastosowaną na formatkach ściennych. Okleina do zastosowań wewnętrznych - definicja, wymagania i klasyfikacja. Okleina na wszystkich widocznych ściankach mebla; 3) meble powinny być wyposażone w płyty w klasie higieny E1. Zamawiający wymaga przedstawienie atestu higienicznego na płytę i obrzeża; 4) konstrukcja mebli, kolor według szczegółowego opisu oraz zestawienia projektu wykonawczego wyposażenia wnętrz; 5) użyte kleje powinny posiadać odpowiednie atesty higieniczne; 6) otwory montażowe pod zawiasy zalane klejem poliuretanowym w celu wzmocnienia powierzchni; 7) półki z systemem zapadkowym, niewypadające z domykiem; 8) podchwyty / uchwyty do zaakceptowania przez Zamawiającego. Dostawa i montaż mebli odbywać się będzie w 2 częściach: - część nr 1: pokoje nr 311 na III piętrze, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 na IV piętrze w terminie do 21.04.2016 r.; - część nr 2: pokoje nr 306, 317 w terminie do 24.06.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach