Przetargi.pl
„Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie”

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć następujące części tj.: Część I - dostawa wyposażenia pracowni chemiczno - fizycznej do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie, Część II – dostawa mebli biurowych do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie, Część III - dostawa mebli i wyposażenia klas do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie, Część IV – dostawa i montaż mebli stalowych do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie. Część V - dostawa i montaż mebli do zabudowy do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ. 5. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie kompletnego i zdatnego do użytku wyposażenia do siedziby szkoły przy Placu Komeńskiego 1, 64-100 Leszno, jego rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (do poszczególnych sal i pomieszczeń). W przypadku Części IV oraz V przedmiotu zamówienia opisanych w Załączniku 8d i 8e do SIWZ wykonanie zamówienia obejmuje rónież kompleksowy montaż wyposażenia . Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowego do użycia wszystkich elementów wyposażenia odpowiadającego parametrom opisanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 8d i 8e do SIWZ. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg i ścian, okien, sufitów, drzwi itp., aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu wyposażenia. 8. Zgodnie z § 9. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003 r. poz. 69, ze zm.) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie sal dydaktycznych, o którym mowa w Części I, III, IV,V posiadało wymagane certyfikaty dotyczące wymiarów funkcjonalnych, wymagań bezpieczeństwa i metod badań poświadczających, że dany element wyposażenia został wykonany zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN 1729-1:2007 oraz PN-EN 1729-2:2007. 9. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego wyposażenia są dedykowane. 10. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z dokumentami gwarancyjnymi oraz jeżeli było to wymagane w SIWZ atestami, certyfikatami i świadectwami. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie wyposażenia równoważnego pod warunkiem, iż oferowane wyposażenie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane wyposażenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do mebli i wyposażenia określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla opisywanego wyposażenia, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe do każdego zaoferowanego wyposażenia równoważnego, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane wyposażenia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do wyposażenia określonego przez Zamawiającego w SIWZ. 14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów. 15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. 16. Wykonawca określi gwarancję jakości dla oferowanego przedmiotu zamówienia (dla tych części przedmiotu zamówienia na które składa ofertę) w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 17. Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ 18. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad i uszkodzeń oraz fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 19. Wymagania dotyczące dostaw i odbiorów przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 20. Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego http://www.bip.leszno.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony Formularz kalkulacji cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e do SIWZ - odpowiednio dla Części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. c) wypełniony Formularz oferowanego wyposażenia sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ – odpowiednio dla Części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. UWAGA: W przypadku braku nazwy producenta lub typu, produktu, modelu lub innych danych zawartych w Załącznikach nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ umożliwiających identyfikację oferowanego wyposażenia oraz braku powyższych danych w innych załączonych do oferty dokumentach, oferta Wykonawcy nie będzie podlegała uzupełnieniu i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp tj. z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA: W przypadku braku nazwy producenta lub typu, produktu, modelu lub innych danych zawartych w Załączniku 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ umożliwiających identyfikację oferowanego wyposażenia oraz braku powyższych danych w innych załączonych do oferty dokumentach, oferta Wykonawcy nie będzie podlegała uzupełnieniu i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp tj. z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wraz z ofertą, należy również złożyć: d) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyposażenia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe do każdego zaoferowanego wyposażenia równoważnego, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane wyposażenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do tego określonego przez Zamawiającego w Załącznikach nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ. UWAGA: W przypadku nie złożenia wraz z ofertą dokumentów, o których mowa powyżej, oferta Wykonawcy nie będzie podlegała uzupełnieniu i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp tj. z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. e) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 niniejszej SIWZ (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), f) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 niniejszej SIWZ). g) W przypadku, gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. h) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach