Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA

Biblioteka Raczyńskich ogłasza przetarg

  • Adres: 61-739 Poznań, Pl. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8529868, 8521734 , fax. 618 529 868
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Raczyńskich
    Pl. Wolności 19
    61-739 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8529868, 8521734, fax. 618 529 868
    REGON: 27765800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bracz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla inwestycji zatytułowanej: „Przebudowa lokalu zajmowanego przez Filię nr 4 Biblioteki Raczyńskich", zlokalizowanej przy ulicy ul. Lodowej 4, 60-226 Poznań, Działka 227, Arkusz 32, Obręb Łazarz 0039, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.: Część nr 1 – meble do odrestaurowania; Część nr 2 – meble wbudowane i typowe; Część nr 3 – regały. 4. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia. 5. Oferta musi obejmować wszystkie wymienione w opisie, w danej części pozycje. 6. Przedmiot Zamówienia zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2.1 do SIWZ, zgodnie z którym: 6.1. Część nr 1 – meble do odrestaurowania – zostały opisane w pkt 3 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. W01-W11; 6.2. Część nr 2 – meble wbudowane i typowe – zostały opisane w pkt 5 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. M01-M17; 6.3. Część nr 3 – regały – zostały opisane w pkt 4 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. R01-R9. Z kolei punkty 1 i 2 Załącznika nr 2.1 do SIWZ, to ogólne wymogi i opisy materiałowe. Przedmiot zamówienia został dodatkowo uszczegółowiony w zakresie wymagań co do klasy reakcji na ogień, który został opisany w Załącznikach nr 2.2 do SIWZ. 7. W zakresie części nr 1 – meble do odrestaurowania, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru mebli od Zamawiającego z budynku przy Al. Marcinkowskiego 23 w Poznaniu. Na okoliczność odbioru mebli od Zamawiającego zostanie sporządzony protokół przekazania mebli przeznaczonych do odrestaurowania. 8. W zakresie części nr 2 – meble wbudowane i typowe oraz części nr 3 – regały – dostarczone meble, wyposażenie oraz sprzęt zamontowany w meblach musi być fabrycznie nowy, kompletny, pozbawiony wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Meble muszą być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie na: 1.1. Część nr 1 – meble do odrestaurowania; 1.2. Część nr 2 – meble wbudowane i typowe; 1.3. Część nr 3 – regały. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.1. Część nr 1 – meble do odrestaurowania – 1.800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i zero groszy); 2.2. Część nr 2 – meble wbudowane i typowe – 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy); 2.3. Część nr 3 – regały – 1.900,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych i zero groszy). 3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP I O/Poznań, numer: 15 1020 4027 0000 1802 0049 2819, tytułem: „WADIUM – CZEŚĆ NR … – NUMER REFERENCYJNY: 6/2019/pn”. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginału w odrębnym opakowaniu z oznaczeniem „WADIUM – CZEŚĆ NR … – NUMER REFERENCYJNY: 6/2019/pn”. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, tj. na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach