Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
- Data zamieszczenia: 2015-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
ul. Bursztynowa 2 2
04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
REGON: 01066985300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby Centrum Diagnostyki Urologicznej oraz zakupu niezbędnego sprzętu medycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie - dodatkowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli wraz z wyposażenia na potrzeby Centrum Diagnostyki Urologicznej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego oraz zakupu niezbędnego sprzętu medycznego w podziale na dwa zadania: Zadanie I -Tor wizyjny z wyposażeniem do zabiegów operacyjnych onkologicznych Zadanie II - fotel /stół do badań pacjenta 2. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określają Załączniki zestawienie parametrów do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęty nie spełniają minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 3. Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów ww. sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. II. Warunki serwisowania sprzętu. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem. 1. Wymagany minimalny okres pełnej gwarancji na oferowany sprzęt - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wszelkich napraw lub wymiany przedmiotu umowy, które ulegnie uszkodzeniu nieodpłatnie. Koszt serwisu w okresie gwarancyjnym wykonawca uwzględnił w wartości umowy. 3. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu. 4. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 24 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia. 5. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii. 6. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia. 9. Wymagane świadectwa i atesty. deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia. 10. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski, 2. Termin realizacji zamówienia następować będzie do 07.09.2015r. 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. V. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/5 - Artykuły medyczne/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż wanny z hydromasażem - 1 szt. w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa leków dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie
Dodano: 2016-04-21 - Przetarg nieograniczony PN/11SM/03/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego do Szpitala Solec sp. z o.o
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa wanny specjalistycznej z osprzętem (wózek z hydraulicznym podnośnikiem) przystosowanej do kąpieli osób w pozycji siedzącej i leżącej (niepełnosprawnych) wraz z montażem, w ramach projektu AGE- Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-04-13 - IFPS/09/16
Dodano: 2016-04-07 - IFPS/06/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie
Dodano: 2016-02-22 - Dostawę odczynników i elementów zużywalnych dla SPZ ZOZ w Pruszkowie
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń Płockiego Centrum Terapeutyczno - Rehabilitacyjnego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Płocku mieszczącego się przy ul. Lasockiego 14.
Dodano: 2016-02-09