Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu: Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu. Nr sprawy RAP.272.7.2015

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu: Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu. Nr sprawy RAP.272.7.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu: Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu 2. Wspólny Słownik Zamówień: 39000000-2 meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące. 39100000-3 meble, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis zasad realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ -wzór umowy. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania 4. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 5. Kolor mebli: Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę uzgodni kolor mebli z użytkownikami z wyjątkiem mebli do sali 4.14 - meble w kolorze białym. a) Dostarczone meble mają spełniać klasę higieniczności E1 ponadto mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U 98.148.973), b) meble muszą być wytrzymałe na intensywną eksploatację w budynkach użyteczności publicznej i ich wykonanie ma zapewniać zestawienie mebli w grupy bez widocznych przerw i szczelin. c) tkaniny dla krzeseł na stelażu metalowym mają wykazywać odporność na ścieranie dla co najmniej 50 000 cykli Martindala; tkaniny dla krzeseł drewnianych mają wykazywać odporność na ścieranie dla co najmniej 100 000 cykli Martindala; tkaniny dla foteli obrotowych mają wykazywać odporność na ścieranie dla co najmniej 70 000 cykli Martindala; d) wszystkie tkaniny mają wykazywać odporność do mechacenia i pilingu na poziomie co najmniej 5 stopni, e) tkaniny mają wykazywać odporność na zapalenie: - przy źródle zapłonu: tlący się papieros (nie mniej niż 19 minut), - przy źródle zapłonu: płomień zapałki (czas działania płomienia min. 15 s, gaz-butan), f) tkaniny mają wykazywać odporność na wybarwienie światła sztucznego w stopniu co najmniej 5 (wg PN-EN ISO 105-B02:2006 lub późniejsze) g) Wykonawca przed rozpoczęciem dostarczeniem i montażem mebli zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów, o których mowa w pkt 5 do zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz przedstawić Zamawiającemu następujące palety kolorów tapicerki: -zieleń zbliżony do NCS S20060-G30Y, -żółty zbliżony do RAL 1028, - pomarańczowy zbliżony do NCS S1070-Y402, - czerwony zbliżony do RAL 3000, -amarantowy zbliżony do NCS S3060-R80B, - szary zbliżony do NCS S 6000-N. Kolor okleiny płyt należy zatwierdzić z użytkownikiem. 6. Parametry płyt: 1) odporność na zarysowanie: a) w przypadku melaminy- co najmniej 3 stopnie, b) HPL- co najmniej 4 stopnie, 2) odporność na działanie wody (absorpcja powierzchniowa): - melamina i HPL: nie więcej niż 4g/m2, 3) odporność na zaplamienie: - melamina i HPL - stopień 5 (brak widocznych zmian) wg PN-EN 438-2 7. Meble biurowe mają spełniać następujące normy: PN-EN 527-1-1:2004 lub nowsze oraz PN-EN 527-2:2004 lub nowsze, PN-EN 1335-1:2004 lub nowsze, ponadto PN-EN 1335-1:2002 lub PN-EN 15373:2007 lub PN-EN 16139:2013. Wykonawca przed rozpoczęciem dostarczeniem i montażem mebli zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie ww. norm. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 - 7 może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5 - 7 złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. 8. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 8.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia. 8.2. Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego bez uwag. 8.3 Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy, przeglądy gwarancyjne, regulacje. 8.4.W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia zgłoszenia wady do Wykonawcy do dnia odebrania sprawnego przedmiotu zamówienia. 8.5 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy. 8.6. Transport przedmiotu zamówienia w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. 9. Warunki realizacji: 1.Miejscem dostarczenia oraz odbioru i montażu przedmiotu zamówienia jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, tj.: Centrum Geo-Info-Hydro, ul. Grunwaldzka 55 Wrocław. Zamawiający może zmienić miejsce dostawy na terenie Wrocławia w drodze jednostronnego oświadczenia. Oświadczenie w tym zakresie nie wymaga zachowania formy aneksu. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę dotyczącą realizacji niniejszego zamówienia przed rozpoczęciem realizacji musi dokonać dokładnych pomiarów w budynku Centrum Geo-Info-Hydro niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przedstawić pracownikowi Zamawiającego próbki materiałów, z jakich wykonane będą meble (w szczególności: próbki płyt, łączenia płyt, uchwyty, nóżki meblowe, próbki tapicerki). 2.Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu zamówienia oraz testy funkcjonalności zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie 7 dni usunąć wszelkie usterki. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach, w 2 egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalą dodatkowy termin odbioru mebli. 3.Podpisanie protokołu odbioru zawierającego jakiekolwiek uwagi dotyczące wykonania umowy nie stanowi potwierdzenia wykonania umowy i dochowania terminu, określonego w Rozdziale III SIWZ i nie jest podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT obejmującej wynagrodzenie jest podpisanie przez strony protokołu odbioru nie zawierającego jakichkolwiek uwag dotyczących niezgodności przedmiotu umowy z umową lub SIWZ. 4.Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: a. karty gwarancyjne. Niedostarczenie w/w dokumentów będzie traktowane jako niewykonanie przedmiotu umowy. 5.Wykonawca wyznaczy osobę/y do koordynowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca będzie odpowiadał za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu protokolarnego odbioru przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych), 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie, tj. Wykonawcy, beneficjenta gwarancji, tj. zamawiającego, gwaranta, tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie siedziby, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego i nieodwołalnego, g) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem RP i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręcznie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, zgodne co do treści, następujące elementy: a) wskazanie podmiotu za który poręczyciel dokonuje poręczenia, b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane, e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f)mieć formę oświadczenia bezwarunkowego i nieodwołalnego, g) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem RP i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełniej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem Wadium RAP.272.7.2015 7. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu podlega oprocentowaniu w wysokości obowiązującej dla rachunków bieżących w PKO BP S.A. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Księgowości Finansowej (parter - ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław) w godzinach 9.30 - 12.30. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium tj. kopię gwarancji wadialnej, poręczenia lub przelewu bankowego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie należy załączać oryginału gwarancji wadialnej do oferty! 9. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie wadium w wyznaczonej formie wysokości i terminie. 10. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 11. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ust Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści dokumentu stanowiącego wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach